szerda, augusztus 05, 2009

CPP + Farmer


Délelőtt kezelés. Délután Bettiék megérkeztek (+1 új kisfiú, úgyhogy most nagy a ricsaj...), így át tudtam menni a terembe:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. C&P + Húzódzkodás: 8x[(3-3)@40 + 3x(+@24)], 2x[(6-6)@32 + 6x(+@16)] minden gyakorlat után 1' pihenő

    II. rész: Erőállóképesség

  3. 15 perc intenzív beszélgetés: Egy miskolci srác lelkesen kérdezgetett mindenfélét :)

    III. rész: Fogáserő

  4. Erőkar-tégla: 3x(6-6)
  5. Farmer: (3 kör)x(@40-@48), ki a terem elé és vissza
Most nem létráztam, hanem 3-3 ismétléseket végeztem @40-nel, majd 1' pihenő, aztán 3 totál mozgástartományú húzódzkodás @24-gyel, aztán ismét 1' pihi.
Összesen 8 kör, a végén még 2 kör, de akkor már @32-vel volt 6-6 C&P illetve @16-tal 6 húzódzkodás.
Igaz, hogy most összesen 24-24 C&P volt @40-nel, de mivel 3-3 ismétlésekkel mentek, így sokkal megterhelőbb, mint a létrás C&P. Pláne, hogy a húzódzkodások mennyiségét és a használt súlyt is megemeltem. Most már ez lesz, kissé szorosabbra akarom kötni a kapcsolatot a C&P és a húzódzkodás közt.
Összesen 10 kör lesz majd, de azt ma még nem tudtam elérni. Ezért váltottam a végén kisebb golyókra.

Az erő rész után jött volna egy kis MetCon, de egy teremben edző miskolci srác nagyon lelkesen érdeklődött az edzéseim és a golyózás iránt. Az utolsó 3 körben félmeztelen voltam - mert az atlétám merő víz volt, meg különben is, a sok gyúrós meressze csak a szemét - ez azért kissé megérinthette a bodys lelkivilágát... :)
Így beszélgettünk, a végén javasoltam, hogy keressen egy miskolci RKC-t, ahol simán beiratkozhat valamilyen kezdő csoportba. Nem is tudom, hogy ott van-e. Majd megnézem.

Így ma a MetCon elmaradt. Végül is belefér. Pedig Adri & Ricsi blogjában található 20 perces melót néztem ma ki magamnak. Mindegy, majd következőleg.

A fogáserősség ma farmerrel fejeződött be, ami nagyon kemény volt: a két legnagyobb golyómat (+ a két kicsit) fuvaroztam 3-szor ki az utcára, azaz le a csigalépcsőn, majd vissza. Jól esett...

Holnap kezelés. Edzés nem biztos, mert a három gyereknek valamilyen közös programot találunk ki délutánra. Bazsi és a vele egyidős Ábel együtt olyanok mint a tűz: iszonyat pörögnek.

Ezt edzés után megtapasztaltam, mert elmentem velük a fajátszira (+ Réka). Még jó hogy elmaradt a MetCon, mert ott feküdtem volna ki a játszótéren... :)
Ehhez azt is tudni kell, hogy sajnos Szobin 2 kisebb és egy nagyobb új építésű játszótér van. A nagyobbik közvetlen a fürdő mellett, azaz ilyenkor egyrészt óriási korzózó tömeg a környéken (árusok, bazársor, zenélő indiánok, cigányzenészek, ugrálók, stb.) + egy komoly gyereksereg a játszin. Szóval figyelni kell ám piszkosul háromfelé: multitasking üzemmód. Még jó, hogy majd mindenkinek ellátok a feje felett...

2 megjegyzés:

Ricsi írta...

Remélem, legalább a 32-essel csinálod majd. :)

Sanyi gyerek írta...

Mivel ez nekem edzés végi MetCon, így inkább @24, de akár a @32 is belefér. Nagyobb semmiképp.