péntek, augusztus 07, 2009

Húzások + 20'A&R


Délelőtt kezelés. Ma volt az utolsó. Még utoljára 3-an tanulmányoztak gyógytornán illetve a masszőr olyan lelkes lett, hogy megfogadta, szeptembertől jelentkezik egy kezdő csoportba Debrecenben. Terjesztem az igét...

Este edzés:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Nagy súlyok

  2. Evezés francia rúddal: 10x120kg, 2x6x140kg, 4x150kg, 10x120kg
  3. Felhúzás + Egykezes evezés kézisúlyzóval: [10x140kg + (10-10)x60kg], 3x[6x180kg + (6-6)x80kg]

    II. rész: Erőállóképesség

  4. Ricsi 20 percese: 20 perc alatt maximális számú kör
    10 felhúzás @24
    10 swing @24
    5 guggolás @24
    5-5 egykezes swing @24
    14 kör sikeredett

    III. rész: Fogáserő

  5. Tárcsás bicepsz: 3x(6-6)x10kg
  6. "Világ körül": 2x(2-2 kör)x(2x15kg)

  7. Nyújtás
Most a felhúzást az evezés után raktam, ráadásul szuperszettbe az egykezes evezéssel. (Az egykezes evezésnél gurtnit használtam, mert azért két erőgyakorlat után a zárt fogáserő már nem volt a helyzet magaslatán) Másrészt a napokban felszakadt 2 vízhólyag miatt keletkezett seb kissé azért zavart a rúd fogása során, de sebaj, volt már rosszabb is.

A 20 perces meló a combizmokat totál leterhelte. A délelőtti gyógytorna és az előtte lévő nagy súlyú húzások után a körökben lévő 5-5 guggolás teljesen kikészítette a combjaimat. A körök között esetleg törölközés, vonalhúzás a papíron, magnéziázás, a golyó fülének letörlése volt, azaz nem nagyon pihentem. Persze a vége felé már a gyakorlatok között le-le raktam a golyót.

Minél többet golyózom, annál inkább nyilvánvaló, hogy akár egy darab @24 is elég ahhoz, hogy az ember csúszva jöjjön ki a teremből.
Így is 14 kör sikerült, de pihenten sem lenne csak maximum 16. Később annyiban módosítom ezt, hogy az 5-5 egykezes swinget kicserélem 5-5 cleanre. Számomra igy teljes a kép. Persze így se rossz, sőt...

Szerintem egy Crossfittes 70-75kg-os metabolikus szörny olyan 20 kört simán lezavarna belőle!

Gyors fogáserősség a végén és zárt is a terem. Ma már vittem az SMR hengerem is, de arra már nem került sor.

Holnap pihenőnap, mert már most érzem, hogy a combjaimban igencsak lesz egy kis izomláz...

5 megjegyzés:

Lacee írta...

Szia!

Ma én is ezt a MetCont csináltam, de én direktbe csak 10 kört terveztem és az lett 13'15". Nekem a sok elemeléstől a hátam alsó része meg a farizmaim akartak leszáradni. Az biztos, hogy visszatérek erre egy olyan edzésciklusomban is, ahol a MetCon kapja a nagyobb hangsúlyt és megnézzük megy-e a 20kör (20 perc alatt) :S

Sanyi gyerek írta...

Jól behelyettesítetted magad a "70-75kg-os metabolikus szörny" alakjába! :)
Na akkor hajrá!

Lacee írta...

Bár én inkább 75-80kg-os vagyok és nem tartom magam szörnynek, viszont az ilyen jellegű WOD-okban jókat szoktam pirítani:)

Ricsi írta...

Nagyon szép ez a 14 kör! Ennyi talán bennem is meglenne, ha frissen állok neki. A 16 vagy netán 20 kör már komoly fájdalomtűrést igényel. :) A hátam alsó része iszonyatosan bedurrant nekem is.

Sanyi gyerek írta...

Éljenek a köreid! Majd zavarom máskor is, csak ne a porba rajzold!