vasárnap, augusztus 23, 2009

Pihenőnap (Búcsú a @48-tól)


Ma totál pihenőnapot tartok. Rámfér: a combok, a vádlik és a hát izmos-lázas.

Ma Betti ETK-ra megy Debrecenbe, Bazsival elkísérjük. Gabinak szüksége van a golyójára, így visszavisszük neki a @48-at:
Köszi, hogy használhattam!

Clean, swing, farmer, húzódzkodás gyakorlatokat rendszeresen végeztem vele, MP-t nem próbáltam.
Venni egyelőre nem fogok, mert a @40-nel is kivitelezhető minden olyan, ami a @48-cal, az a +8kg meg egyelőre azért annyira nem hiányzik. Azaz feleslegesnek érzem.

Az évközi célt elvetem, mert a @48-as MP-t nem mertem egyszer sem bevállalni, de még nem is gondoltam rá, ami azért még elég nagy távolságot sejtet. Így is óriási a tél óta elért fejlődés. A többire meg ráérek.
A 3 hónapos időtartamra kitűzött célok közül a 10 perces snatch tesztben elértem a 240-es számot, húzódzkodni több alkalommal is sikerült @48-cal (ezt ezután is tudom gyakorolni, hiszen a @40 mellé tudok felkötni egy @8-at), de a @48-as nyomás még nem jött össze.

Ennek ellenére sikeresnek ítélem az MP-t is, hiszen a rendszeres gyakorlásnak hála biztosan nyomom a @40-et mind bal, mind jobb karral többször is. Legyen az sima MP, vagy Clean&Press. BUP-ban pedig a @32 megy mindkét karral.

Az edzésrendszeremen egyelőre keveset változtatok, az is a rövidesen megkezdődő munka miatt lesz. Jól bejön ez a C&P&Pullup, Húzások, Nyomások, Húzódzkodás, Bónusz nap, LábRehab, Uszoda beosztás. Csak kissé ritkábban fogok edzeni.

Holnap Clean & Press & Pullup!

Nincsenek megjegyzések: