szerda, augusztus 26, 2009

Húzások


Délelőtt edzés:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. Helyből felvétel rúddal: 2x5x70kg, 3x5x90kg
  3. Felhúzás gyakorlás: 2x5x180kg, 2x5x190kg, 5x200kg

    II. rész: Gyúrok vazze...

  4. Franciarudas bicepsz (szűk fogás): 10x40kg, 8x50kg, 3x6x60kg

    III. rész: Erőállóképesség

  5. 3 kör, 1' pihenőkkel
      1' swing @40
      1' fekvőtámasz (kb. 20-22db)
      1' farmer 2x30kg kézisúlyzóval

    IV. rész: Fogáserő


  6. @8-@8 golyótest fogással séta: 2 kör, leesésig

  7. 20' SMR
Ma húzások, a hangsúly a helyből felvételen volt. Egy kis felhúzást raktam mögé, mert az egyik srác is felhúzott, így bekapcsolódtam. Nagyon nem is hajtottam meg, hiszen pár napja már szintén volt felhúzás. Ellenben jó volt társsal húzni, hiszen majdnem mindig egyedül végzem.

Kiegészítőnek bicepsz, majd a MetCon-os rész, ahová most nem raktam fej feletti munkát. Elég is volt, mert a farmer és a swing együtt azért rendesen nyírja a fogáserőt, pláne felhúzás és felvétel után. A fekvőtámaszokat lassan, feszítetten végeztem, beillett hídtartásnak is.

Más:
A szoboszlói Tesco mellett van egy nagyon elhanyagolt terület, ahol mindenféle lim-lom található: hajléktalanok laktak ott valamikor.
Van ott néhány hatalmas nagy külső gumi is, olyan, amivel az erősember versenyeken szoktak "traktorgumi-forgatást" rendezni. Nagyon szemezek velük!

2 megjegyzés:

Betti írta...

Nana! Azért azzal a @8-cal leesésig nagyon tessék vigyázni!!! Nem szeretném ha megsérülne.., már a folytonos magnéziás kinézetük is nagyon bántja a szememet ;-D

Sanyi gyerek írta...

Te használod az ÉN @8-as golyóimat?! Ott az a sok gép, meg tárcsa, tessék azokkal edzeni!