kedd, augusztus 25, 2009

Pihenőnap (Gripper, kártya)


Ma már dolgoznom kellett
:(
:(
:(
:(
:(

Közbeiktattam 5 Gripper kört, annyi változtatással, hogy találtam 2db 1kg-os kézisúlyzót, így 1ft-os helyett egy szalag segítségével azt tartottam.
Az 1ft-os tartásának már nem sok értelmét látom, mert aránylag hosszú ideig vagyok képes tartani. Később tudok majd felkötni kisebb tárcsákat (pl. 5kg) is.

Volt még konfettigyártás, 8 félpakli lehelte ki a lelkét. A tépéseket lassan elő fogom szedni, mert mindjárt itt az év vége és igazából tavasz óta nem téptem, csak hébe-hóba, akkor is csak magyar kártyát. (Mondjuk azokat hipp-hopp idő alatt, kivéve a múltkor egy vendégségben, ahol leégtem... De sebaj, ilyen is kell, hogy az ember minden esetben kellő tisztelettel vegye a kezébe a paklit)
Ma pl. délelőtt ülő helyzetben - a számítógép előtt - 10mp-n belül kettékaptam egy bontatlan magyar paklit. Szóval az alapok megvannak, most már fejlődni kell.

Nincsenek megjegyzések: