péntek, augusztus 28, 2009

Nyomások


Az utolsó hétköznap délutáni edzésem ebben az évben:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Fogáserő

  2. RT emelés, tartás: 3x(1-1)x63kg, 3x(10mp-10mp)x53kg

    II. rész: Nyomásgyakorlás + kis húzások

  3. BUP + Húzódzkodás kötélen: 5x[(5-5)@24 + 5]
  4. Fekvenyomás + Invertált evezés: 5x(5x110kg + 5 fogásszélességet variálva)

    III. rész: Gyúrok vazze...

  5. Tricepsz lenyomás rúddal: 5x10x(minden sorozatban emelve a súlyt az összes lapig)

    IV. rész: Erőállóképesség

  6. 4 kör (1 kör bő 3'), közöttük 1' pihi
    20 swing @40
    20 swing @32
    20 swing @24
    10 Renegát evezés @24-@24
    10 fekvőtámasz a két golyón

  7. 20' SMR
A tegnapi kerékforgatás a rombuszizmok környékét és a bicepsz hosszú fejét - amelyik a vállon tapad és a felkar emelésében részt vesz - erősen megdolgoztatta, így a nyomások megindítása komoly meló volt. Nem is szedtem most elő BUP-ban a @32-t. A fekvenyomás is nagyon munkásra sikeredett.

Szuperszettben egy-egy könnyű húzó jellegű gyakorlatot raktam be a váll védelme érdekében. Az invertált evezésnél nehezítettem, hogy az 5 ismétlés aránylag azért nehéz legyen: egy padra feltettem a lábam. Az összes kis húzásnál törekedtem a szép kivitelezésre.

Egy kis swingben erős MetCon és már gurigáztam is.

Este 3/4-es órás tollas Bettivel sötétedésig.

Most két nap pihenő, estleg uszoda gimnasztikával.

Nincsenek megjegyzések: