vasárnap, augusztus 09, 2009

Nyomások + GW


Ma délben edzés (ebéd helyett):
  1. Bemelegítés

    I. rész: Fogáserősség

  2. Farmer kézisúlyzókkal: 2x(1 perc séta)x(30kg-30kg)
  3. RT emelés: 3x(3-3)x50kg
  4. Erőkar tégla: 3x(6-6)

    II. rész: Nyomás kiegészítők 2 perc pihenőkkel

  5. Fekvenyomás: 2x12x80kg, 2x8x100kg, 2x6x110kg
  6. Pincérnyomás + Séta fej felett: 5x[(5-5) + (ballal-jobbal egy-egy kör)]@24

    III. rész: Erőállóképesség

  7. 15 kör:
      20" váltott kezes MP sétálva @24-@24
      10" pihenő
      20" swing @24
      10" pihenő

  8. 15' SMR
Két okból kezdtem fogáserősséggel: egyrészt fel akartam mérni a maxom jobb kézzel (sajnos a bal a kisujj miatt kissé visszaesett, ezért is volt az RT-vel az 50kg-os gyakorlás), másrészt előre sejtettem, hogy a tervezett edzés végi MetConban totál kész leszek.

Bemelegítésnek számított még a két kör farmer, aztán jött az RT:
A max felmérést kissé elb@szt@m, mert a 60(+3)kg simán kiment, ekkor úgy gondoltam, hogy felrakom 67,5(+3)kg-ra, amit aztán olyan 1 cm-re el is emeltem. Azaz valójában sikertelen volt, de ez a kísérlet aztán ki is vette az erőt. Ezért nem tudtam igazán a maxot felmérni, de sokkal biztatóbb kísérletet tettem a 70kg-ra, mint a múltkor. Előbb-utóbb csak felemelem rendesen azt a 70kg-ot!

Vissza is raktam 50(+3)kg-ra és ezzel ment a gyakorlás.

A nyomásoknál a pincérnyomást gyakoroltam. Kissé más világ, mint a BUP, meg persze szokatlan is. De pont ez kell ide.

A MetCon a régebbi RKC vizsgák Grad Workout gyakorlata volt: egy focipályán kell végigmenni úgy, hogy 20mp swing, majd 10mp pihenő, aztán 20mp váltott kezes nyomás séta közben (lépésenként), majd ismét 10mp pihi. És így tovább.
Ezt én a teremben végeztem. Mivel olyan 9 méter hosszú, ezért 30 körre osztottam, amiben 15 swinges és 15 nyomós-lépegetős szakasz volt. Így 15x8 métert (nyilván nem mentem neki a falnak) azaz 120 métert tettem meg. Ez kb. a focipálya.
Az első néhány swinges szakaszban dupla swingek voltak, de aztán jobbnak láttam csak az egyikkel swingelni kétkezesen. :(
Szép halál volt. Egy ilyet végicsinálni a 3 napos kurzus végén már nem semmi.
A közösség és a szituáció által adott adrenalinlöket biztos jól jön.

Holnap LábRehab.

Nincsenek megjegyzések: