péntek, március 20, 2015

Pénteki nyomások

Kora reggeli edzés, fél hétkor már a teremben voltam. Kénytelen voltam reggel majdnem nyitásra menni, mert a meló a fejemre nőtt. Amúgy nem is volt rossz reggeli helyett edzeni, lehet ráállok egy darabig erre a felkelés utáni edzésre. Reggeli is csak edzés után volt. Egyszer egy nyáron keresztül edzettem így, akkor sem voltak rossz tapasztalataim:
  • C&P létra @44: (5-5), összesen 30-30 felvétel és nyomás
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal + Egykezes evezés: 7-7 ismétlések, a 20 kg-os pártól a 40 kg-os párig lépkedtem fel 2 kg-os lépésekben, összesen 11 sorozat, a tetején volt csak külön pihi
  • Kézisúlyzós farmer 40kg-40kg + Állóvádli 80kg3x(oda-vissza az edzőteremben + 20)
Ennyi. Az erőrészben szerettem volna két teljes öt lépcsős létrát tolni a felvétel-nyomásból, ezért kivettem mellőle a kísérő gyakorlatot, hogy teljesen erre tudjak koncentrálni. 10-10 perces limitet szabtam meg a két létrára, amit szépen be is tartottam.
Az erőrész után egy kis strandgyakorlat (kell egy kis látványizomzat nyárra), majd egy gyors farmer-vádli páros és lehetett menni melózni.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: