kedd, január 23, 2024

Snatch, Smith, Panel, Zárt fogás

A heti második szabadnap. Mivel tegnap is edzés volt, ezért ma is olyan rövidet tartottam. Időjárásügyileg megérkezett a főn szél, azaz csepergős, szeles idő, 8(!) fokkal a faluban. És ezt most jó pár napig mondják. A februári főszezon elején: a pályák alsó részének annyi lesz, latyakká válik a hóréteg felső 20 cm-es része.
  • Snatch + Lépcső: (20-20)x(@20, @24, @28), minden 40 ismétlés után 3x20 lépcső kettesével
  • Nyomás Smith-gépen (lent kitartott) + Panel-Farmer:
    • 5x(5 nagy lap) + (2x20 lépcső kettesével)x(2x@20)
    • 3x(6 nagy lap) + (2x20 lépcső kettesével)x(2x@24), három sorozat
    • (amennyi megy)x(5 nagy lap) + (1x20 lépcső)x(2x40kg), három sorozat
    • 10x(4 nagy lap) + (1x20 lépcső)x(2x40kg), három sorozat
  • Tartás rúddal hát mögött: 3x(10 mp)x150kg, (20 mp)x130kg
  • Szauna: kristály-szauna, tóban úszás
Ennyike.
A szakításon most variáltam, nem egyhuzamban volt a @24-es golyóval 100 ismétlés, hanem három különböző golyóval 40, miközben 60 lépcsőt is megmásztam a sorozatok között.
Második gyakorlatkupac nyomás és Panel-farmer. Itt is variáltam: volt négy sorozat kisebb golyópárral, de a lépcsőket kettesével vettem. Aztán volt még öt sorozat hagyományos cipelés. Itt lassan ismét lehet a két 45 kg-os súlyzót is hurcolászni. Pár sorozat tartás a végére és kész.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: