szerda, április 17, 2024

Favágás, Lion - Snatch, Evezés, Húzonc

Hajdúszoboszló. Vasárnap, hétfőn majdnem 30 fok, de kedden drasztikusan lehűlt 12-15 fokra.

Hétfőn favágás, 10q felaprítása és berakása. Kb. 3 óra alatt lett felhasítva (nem voltak benne nagy és görcsös kuglik és elő volt hasítva, azaz a nagyok felezve voltak) majd szűk 4 óra alatt behordva és berakva. Ez utóbbiban Betti segített, ő pakolta ládákba a felaprított fakupacnál a hasábokat és meg behordtam és sorba raktam. Azért a derekamat éreztem este, kedden meg pláne. Csak sokat kellett hajolgatni.






Ma már lehetett menni edzeni a Lion Fitnessbe:

  • Snatch@28: 4x(15-15), a körök között séta a teremben, felvezetés
  • Evezés rúddal: 6x6x100kg
  • Húzódzkodás: 6x6, háromféle fogással
  • Melltámaszos karos evezőgép: 2x10x120kg, 2x10x130kg, 2x10x140kg, kétféle fogással
  • Tartás rúddal hát mögött: 3x(ameddig megy)x160kg, 3x(ameddig megy)x140kg
  • Görgetés rúddal tenyéren: 3x(6-8)x90kg
  • Vállvonogatás rúddal: 3x10x180kg
  • Lábemelés függeszkedve + dobozra fellépés: 5x(10 + 10-10), pihi nélkül
  • Függeszkedés: normál 2x1 perc
Ennyike.
A régi helyen edzettem egyet. A felvezetés szakítás volt, aztán egy kis hátprogram. Mindből annyi, amennyi nagyobb erőlködés nélkül ment. Fogáserő követte, majd még csuklya (itt már horogfogás). A levezetés lábemelés volt dobozra lépegetéssel. Egy ilyen doboz jó lenne az otthoni edzőterembe is.
Szauna nem volt, nem kapcsoltattam be.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: