kedd, október 31, 2017

Dupla @32

Hideg, de aránylag tiszta, napsütéses idő. A húzódzkodáshoz természetesen felöltöztem. Ma a két 32 kg-os golyót maceráltam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós meló:
    • 4 padlóról indított C&P
    • 4 váltott kezes nyomás
    • ezt a két gyakorlatot váltogattam, összesen 12 sorozatban, 18 perc meló
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással: 5x10, csípős hideg volt kint
  • Evezés döntött törzzsel + Duplagolyós padlónyomás: 3x(10 + 10)
  • Szumó elemelés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10 + 10)
  • Gripperek: 3x(5-5)x(CoC2.5), 3x(10-10)x(CoC2)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A fő részben aránylag sok sorozat, viszonylag alacsony ismétlésszám. Most két olyan gyakorlatot raktam bele, amit mostanság ritkán végeztem: 4 felvétel és nyomás illetve 4 váltott kezes nyomás, sorozatonként váltogatva. C&P szokott lenni, de itt az volt a csavar, hogy minden ismétlést padlóról indítottam, a váltott kezes nyomkodás pedig tényleg régen volt.
Összesen 24 padlóról indított felvétel és nyomás illetve 6 felvétel és 24 váltott kezes nyomás olyan 18 perc alatt. A 4 C&P önmagában 45-50 mp-ig tart, hiszen minden ismétlés előtt felegyenesedek, innen indítom a következő felvételt.
A nyomkodások után gyorsan húzódzkodtam a kinti hidegben 5x10-et, majd két szuperszettel zártam. No meg gripper. Előszedtem a CoC2.5-t, abból volt 3x(5-5), majd 3x(10-10) a CoC2-vel.

Gyors, dinamikus edzés: tetszett!

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: