csütörtök, október 29, 2020

Hát-Has

Kicsit átalakítottam az edzésbeosztást, testépítősebbé vált :-). Az eddig húzásos napból kivettem a bicepszet és hozzácsaptam egy kis hasprogramot. Így hát-has nap lett belőle:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek3x10x@36, 3x10x@40, 3x10x@44, egy jó kis átmozgatás nem maradhat el
  • Hát
    • Döntött törzsű evezés rúddal (minden ismétlés padlóról): 10x50kg, 10x70kg, 10x90kg, 10x100kg, 10x110kg, 10x100kg, 10x90kg
    • Húzódzkodás: 2x5, 4x3x(+@10), 2x5, kétféle fogással
    • Egykezes evezés RT-s kézisúlyzóval: 2x(10-10)x40kg
    • Lehúzás csigán: 6x(a szabályos végrehajtás bukásáig), minden fogantyúval két sorozat
  • Has
    • Lábemelés függeszkedve: 3x5, jó nehéz volt a hát után
    • Hídtartás: 3x(1 perc meló, 1 perc pihi)
  • Függeszkedés variációk: 3x30mp, folyamatos végrehajtás, csak fogást váltottam
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, váltózuhany

Ennyike.

Tiszta télies idő. Illetve este már ronda novemberi: köd és szemerkélő eső, fent hó. Edzésügyileg jó kis testépítős edzés. Mivel kivettem a bicepszet, ezért jobban tudtam a hátra koncentrálni.

A vírushelyzet nem jó, szombaton döntenek, hogy német mintára zárják-e a szolgáltatószektort, azaz benne a fürdőket és a konditermeket. Akkor pedig bajban leszek, hiszen az új lakáshoz már nem tartozik egy hatalmas ház, fűtött, nagy belmagasságú helyiségekkel, húzódzkodásra alkalmas gerendákkal. Mondjuk van egy jó nagy fedett teraszunk, de egyrészt az kint van (hideg van), másrészt itt a belmagasság az egész házban olyan 2,4 méter (a teraszon is), azaz nem lehet szakítani és BUP-ot nyomni. De majd megoldom, ha mégis bezárásra kerülne a sor.


Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: