csütörtök, október 01, 2020

Teljes test

A héten vettem egy GymBoss-t. Régen is volt nekem, de az tönkrement, újat meg nem vettem azóta, mert a telefonra sokféle ilyen alkalmazást le lehetett tölteni. De pár hónapja a telefononom megadta magát és én egyszerűen nem találtam a piacon 5 col környékén megfelelő minőségű okostelefont. Nincs. Vagy nagyon drágák vannak (samsung s10e vagy a most várható iphone 12 illetve iphone SE 2020) vagy vállalhatatlan minőségű kínai gagyik. A normális középkategóriás okostelefonok meg batár nagy tepsik, minimum 6 col vagy afelettiek. Azokat én meg nem szeretem. Így volt itthon egy régi Nokia butafon, az lett a telefonom. De az intervallumos alkalmazás nagyon hiányzott, így most 10€-ért vettem egy GymBoss-t. Nagyon profi, van rajta óra, stopper és persze két intervallumos időmérő, ahol 99 kört lehet beállítani.
Na ennek örömére ma mindenhez azt használtam. Amúgy is teljes test:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 4x10x@36, 3x10x@40, 2x10x@44,  1x10x@48, minden 50 másodpercben kezdve  
  • DuplaCPMP: 5x(2@28), 15x(2@32), minden 30 másodpercben kezdve - Durva!
  • Húzódzkodás: 6x5, minden percben kezdve (háromféle fogás)
  • Panel-farmer: 6x(20 lépcső fel-le)x(2@36), minden másfél percben kezdve
  • Elemelés: 6x10x(2@36), minden másfél percben kezdve
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(15 mp meló + 15 mp pihi) azaz 3x(4 féle gyakorlat) - Durva!
  • Függeszkedés: ameddig megy
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike.
A felvezető lendítéseknél 50 másodpercenként kezdtem neki egy sorozatnak. Ez nem túl intenzív, de nem szabad elfelejteni, hogy ez a felvezetés, azaz itt kezdem felpörgetni a keringést.
Pár ismétlés cpmp után a két @32-es golyóval 15 felvétel és nyomás + nyomás duót hajtottam végre minden 30 másodpercben. Na ez kemény volt. Azért a 30 mp nagyon feszessé teszi a melót. Kb. 10 mp volt a gyakorlat és 20 mp volt a pihi sorozatonként.
Húzódzkodással folytattam, így már lazábbra vettem a tempót: minden percben végeztem 5 húzoncot. Háromféle fogással (normál, párhuzamos, szűk).
Panel farmer majd elemelés következett a két @36-os golyóval. Itt másfél percenként kezdtem neki. Ez nem egetrengető tempó, de pont elégnek éreztem, így minden sorozatnak kedvvel kezdtem neki.
Végül kötél. Na ez feltette az i-re a pontot :-)
Nagyon jól vizsgázott a kis GymBoss, rendszeresen fogom használni. Az edzést pörgőssé tette: jó volt!

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: