szombat, július 30, 2022

10 sorozatos nap

Esik és esik. Tegnap egész nap, ja, és ma is. Ma 10+ sorozatos napot tartottam, de visszavett intenzitással. Kell a változatosság:

  • Görner-lánc: (1-1)x(@20, @24, @28), 10 sorozat, összesen 30-30 szakítás, 30-30 MP és 30-30 C&P
  • Bicepsz rúddal állványon: 10x5x40kg (5 féle magasságon), minimális pihi
  • Köteles letolás csigán piramisban: 15x5, 8 sorozat felfelé, 7 vissza, minimális pihi
  • Panel-Farmer piramisban: (2x20lépcső)x(2x@20, ... 2x@32, 2x@32, ..., 2x@20), tíz menet
  • Függeszkedés: egykezes 3x(30mp-30mp + 30mp pihi), normál 90mp
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Egy régi gyakorlatot szedtem elő gyakorlás jelleggel. Egy szem felépítése: snatch, mp, c&p, karcsere és ugyanez. Aztán jön a következő golyó és aztán az utolsó golyó. Külön pihi a lánc közben nincs. A @20, @24, és végül a @28-as golyókat használtam hozzá. Lehetett volna feljebb is menni súlyban, de olyan régen volt már ilyen jellegű sorozatterhelés a golyókkal, hogy nem akartam picit sem erőlködni. 
Bicepsz-tricepsz páros következett, a sorozatok között minimális pihenőkkel, majd a mai lihegtetősként lépcsőzés a golyókkal. Itt is próbáltam keveset pihenni. Jó kis edzés volt! Tetszett!

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: