hétfő, július 04, 2022

Hát és Kötél

Testépítős hát nap:

  • Húzódzkodás: 6x5, kétféle fogással
  • Evezés rúddal: 6x5x100kg, 4 felvezető sorozattal
  • Egykezes FG-s evezés: 6x(5-5)x42,5kg
  • Lehúzás csigán mellhez (szembe tenyér): 5x10x(összes kis lap), mennyiségi meló
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 4x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi), a teraszon toltam le
  • Függeszkedés: egykezes 2x(30mp-30mp), 2x(20mp-20mp)x@20, fél perc pihikkel
  • Lábemelés függeszkedve: 3x15, 30mp-s pihikkel
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás (esett az eső)
Ennyike.
Három gyakorlat 5 ismétlésekkel, majd egy mennyiségi meló. Itt egy új fogással dolgoztam (szerintem még sosem melóztam így). Sokkal hatékonyabban bevonja a széles hátizmokat és nincs a mozdulatban egy csavaró jelleg.
A mai lihegtetős rázókötél volt, az utolsó sorozatoknál már csepergett az eső. Egy kis kötelező függeszkedéssel és lábemeléssel zártam és lehetett szaunázni. Végig esett, érdekes volt esőben úszkálni és aztán punnyadni a melegvízben.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: