szerda, szeptember 14, 2022

Könnyű nap

Ez még tegnapi edzés, csak nem volt érkezésem rögzíteni:

  • Snatch@32 + Húzódzkodás létrák: 4x(2, 3, 5), összesen 40-40 szakítás és 40 húzonc
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval: 4x(5-5)x45kg
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi), a teraszon
  • Függeszkedés: egykezes 2x(40mp-40mp)
  • Szauna: hideg vizes punnyadás, napozás, 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
Könnyű nap. Nem is értem volna másra rá, nagyon szűkre szabott volt a mai edzésidő. Mivel szinte nyitásra mentem, ezért összefutottam a helyi gimi egyik osztályával, akik ott tartották a tesiórát. Szóval jó nagy nyüzsi volt. Szokatlan, mert általában 3-4 főnél nincs több a teremben.

Az első gyakorlatban a szokásos C&P-t lecseréltem szakításra (de azt is csak a @32-es golyóval), mellé húzonc. Nagyon pörgős lett, hiszen nem kellett a nyomásokra rákészülni.
A második gyakorlat egy kis fogáserő, majd lihegtetősnek kötél. Na, ez adta az ívet. Függeszkedéssel zártam.

A szaunában alig voltak. Jó lett volna maradni napozni is, mert végre kisütött a nap, de sietni kellett. Még a melegvizes ücsörgést is kihagytam.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: