szerda, szeptember 28, 2022

Lihegtetős és Fogáserő

Ma lihegetős nap fogáserővel vegyítve:

  • Húzódzkodás + Snatch@24 + Panel-Farmer: 5 + 20-20 + 3x(20 lépcső), öt sorozat, a lépcsőnél sorozatonként váltogattam a súlyokat (2x@24, 2x@28, 2x@32, 2x@28, 2x@24)
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval: (5-5)x45kg, öt sorozat
  • Francia rudas bicepsz állva + Köteles letolás csigán: (5 + 10mp tartás + 5 + 10mp tartás + 5 + 10mp tartás)x30kg + 15x(12 lap), két sorozat
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(2x@32 + @6), három sorozat
  • Függeszkedés: egykezes 2x(30mp-30mp), normál 30mp + 30mp (közben fogást váltottam)
  • Szauna: hideg vizes punnyadás, 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Könnyű nap, a múltkori evezést még érzem a hátamban.

A főgyakorlat elég fogós volt, az öt körben 25 húzonc 200 szakítás és 15x20 lépcső pörgött le. A sorozatok végén bizony kapkodtam a levegőt.
A második gyakorlat FG-s evezés volt, e mellé nem raktam be semmit. A bicepsz-tricepsz páros csak időhúzás (ezért is csak két sorozat), mert foglalt volt a Wrist Rollerhez alkalmas állvány. Amikor felszabadult, abba is hagytam a kar részt. A tekerésben ismét 70kg-volt a terhelés, simán fel tudtam három körben is oda-vissza tekerni. Egy kis függeszkedés a végére és irány a szauna. Nagyon kevesen voltak, tudtam 10 percet punnyadni is az erős vízsugaras masszázsú melegvizes medencében.
Jó kis edzés-szauna páros sikeredett.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: