szombat, június 10, 2023

Hát, Bicepsz

Kétnapos elfoglaltság után ma egy esti edzés. Bő hat órás melón vagyok túl, így egy visszafogott mozgolódás volt a mai:

  • Lehúzás csigán (felvezetés): 2x10x(összes kis lap), 5x(1, 2, 3, 4 nagy lap), összesen hat sorozat
  • Húzódzkodás: 4x(2, 3, 5), összesen 40 húzonc kétféle fogással
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval: 5x(5-5)x45kg
  • Evezés kézisúlyzóval: (20-20, 15-15, 10-10)x45kg, mennyiségi rész
  • Bicepsz rúddal állva: 3x10x40kg
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(@40 + @36), két sorozat
  • Függeszkedés: egykezes (30mp-30mp), (20mp-20mp)x@24, normál 60mp
  • Szauna: melegvizes punnyadás, 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
Későn mentem, sokan voltak. Így a húzódkodást nem a szokott helyen végeztem, más volt a fogás, pontosabban ott nagyon vékony a rúd. A melltámaszos evezést sem tudtam összerakni, minden összetevőt használt valaki. Maradt a kézisúlyzós evezés. Na, ezt kimaxoltam: 5x5 FG-s evezés, aztán mennyiségi rész. Három sorozat rudas bicepsz követte, erősen visszavett súllyal. De azért ütött így is, mert jóval lassabban végeztem.. Tekeréssel és függeszkedéssel zártam, meg persze szaunával.
A tó egyre büdösebb és nagyon sok lett benne hínár, sőt a szélén vízicsigák vannak. Nagyon sok.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: