hétfő, december 15, 2008

MP + golyózás


Ma már jobban éreztem magam - a köhögés, a torokfájás alábbhagyott - úgyhogy egy gyors edzés éppen belefért. Annál is inkább, mert holnap nem érek rá.
  1. 2 Haskör: 3x[5 gyakorlat)x20 ismétlés + Bemelegítés]
  2. MP: (5,5)x@24, (3,3)x(@24+@8), 2x(1,1)x@40, 3x(5,5)x(@24+@8)
  3. MP + séta fej felett + MP + Vaskereszt:2x[(3-3)@24 + séta + ((2-2)@24 + 3x@8)]
  4. Renegát fekvőtámasszal + snatch: 3x[6 + (15-15)@24]
  5. Köteles bicepsz + tapsolós nyolcas: 3x[5x@40 + 20x@24]
  6. Metcon: "Végzet 3 perc alatt" @24 ill. @16
  7. Nyújtás

A haskörök után (csak 2 kör volt, tekintettel a szoros időre) rögtön egy kis erőjellegű MP: felfelé haladva csak biztonsági nyomások, egészen @40-ig, majd visszalépés (@24+@8)-hoz, de itt már a maximális mennyiségig. Ez most 5-5 (balhoz igazítva).

Levezetésként egy kis nyomás, cipelés, vaskereszt. A fej feletti tartások után a nyomás brutális nehézzé tud válni.

A snatch elég jól ment, kezdek talán már ráérezni a helyes technikára, de gyakorolni kell. Egyelőre nem a mennyiség a cél, hanem a technika csiszolása.

A köteles bicepsz és a mellé berakott tapsolós nyolcas jól kiegészítette egymást.

A "Végzet 3 perc alatt" méltó a nevéhez, most sem váltottam már kezet a sorozatok között, de a snatchra már kénytelen voltam a @16-ot elővenni, mert az alkar nem bírja a kiképzést. A @16-tal viszont elég jól ment. Kellene egy @20... De csitt, még meghallják!

Jó kis edzés volt, gyors, pörgős, látványos. A hétfő mindig teltház, nagy nézőközönségem volt, sőt már azt is kérdezték, hogy nem tartok-e órákat belőle. He-he, ez jól esett, de nem.
A tulaj szerint egyre többen érdeklődnek, a kezdeti lekezelő bánásmódot kíváncsiság váltja fel. Különösen, hogy pont én kezdtem el ezt a dolgot. (Egyébként lassan kezdem félteni a golyókat, mert sokan a golyók árát is tudakolják)

A januári Gabis órákig visszatérek a jól bevált (edzésnap + pihenő) rendszerhez, úgyhogy holnap pihi.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Olvastam az üzeneted a b.b.-en és teljesen egyetértek.
Az ottani átlag fórumozó be van oltva Bunny alapismereteivel (ami mellesleg jó írás, de azért messze nem teljes), elítélik az újat; és amit nem ismernek az már szerintük nem is működhet...
(Mellesleg az a fórum teljesen el lett b*szva a "miniBunnyk" elszaporodásával, a seggnyaló, Bunnyt majmoló viselkedésükkel, és a fórum szétmoderálásával, de ez más történet...).
Szóval a lényeg hogy 2 komolyabbnak mondható testépítésben eltöltött év elteltével nagyot romlott az állóképességem és ezen szeretnék javítani, jól látod a dolgot.
Megköszönném ha benn hagynád azt a dvd-t a teremben és akkor lemásolnám pár napon belül.
Majd ha találkozunk a teremben (mert a hétvégétől megint oda fogok járni) örülnék ha valamikor tudnánk egy kis eszmecserét folytatni, mert lenne pár edzéselméleti kérdésem, már ha nem gond.

Addig is jó edzést!

Üdv:
Lipcsei Sándor

Névtelen írta...

Hali!
A DVD-t ma (szerda) beadtam a pultba.

Névtelen írta...

Szia!

Köszönöm! Én most nem vagyok Szoboszlón de megkértem a tulajt (Gabit) hogy másolja le nekem, majd ha kész lesz vele írok ide.