szerda, december 31, 2008

Power + 5 perces snatch teszt


Ma nem akartam nyomásokat végezni, így a has-hát kapta a nagysúlyos lökést + snatch teszt:
  1. Haskör: 3x[5 gyakorlat)x20 ismétlés] + Bemelegítés
  2. Izometrikus húzódzkodás: A felső végponton megtartva 3x10mp, 3x(3x10mp)x@24
  3. Körzés variációk: 6x20x@24
  4. Döntött törzsű evezés franciával: 10x110kg, 3x8x140kg, 4x160kg, 16x110kg
  5. 5 perces snatch teszt: 140db @24
  6. Comb rehabilitáció: Combfeszítőgép 4x20x30kg
  7. Nyújtás

Az izometrikus húzódzkodás és a körzések szuperszettben voltak, de még az evezés felmenő szakaszába is bevettem a körzéseket.

Kipróbáltam a húzódzkodás felső végpontjában a megtartást: 3x15mp munka volt, amelynél kb. 10mp-ig tartottam fent magam. Majd csipogott a Gymboss, ekkor leengedés majd ismét fel. Ez ment 3-szor egymás után, majd körzés, utána pihenő. Összesen 3 sorozat, így kb. 90mp-t tartottam magam fent övre kötött @24-gyel. Persze előtte saját testsúllyal is végeztem egy ilyen sorozatot.
A sorozatok közötti körzések csak azért, hogy egy kis dinamizmus is legyen.

Az evezésben most kissé nagyobb súlyokkal dolgoztam, jó volt! Régi bodysok is eveztek velem, bizony jól esett 40kg-mal többet felrakni... Ennyi kell az egónak is!

Elérkezettnek láttam az időt - elég sokat gyakoroltam a @16-tal mostanában - hogy megejtsek egy 5 perces snatch tesztet:

20-asával csináltam, majd kézcsere. Így ment 100, majd leraktam, kb 30mp pihenő, majd úgy gondoltam, még van idő: volt is, pont két 20-as telt ki. Aztán szólt a Gymboss, hogy vége. Összesen tehát 140db!

Szerintem ez elsőre jó eredmény. A továbbiakban visszatérek majd a @16-tal való gyakorlásra, csak most már 30-asával fogom nyomni. Az alkar jelenti itt a szűk keresztmetszetet, az energiarendszerem szerintem simán bírja: igazából nagyon el sem fáradtam... Mondjuk most nem is volt előtte erőállóképesség jellegű terhelés, csak viszonylag nagy pihenőkkel végrehajtott erőgyakorlatok. De számomra a teszt aránylag pihent állapotban való megmérettetést jelent.
A következőt egy hónap múlva tervezem.

Edzés végén térd-comb rehabilitáció combfeszítő gépen. Lassan, feszítve. Sajnos vagy nem, itt szükséges egy kis izoláció!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Tetszik az oldalad! Örülök, hogy egyre többen felismerik a funkcionális edzés hatásosságát és értelmét! Csak igy tovább!!!

Névtelen írta...

Hali!
Köszönöm a biztató szavakat! Próbálkozom... (Itt a neten sok mester akad)