szerda, december 17, 2008

Power + Fight Gone Bad


Ma végre kijutottam rendes időben edzeni - ez nálam a reggeli és Bazsi-ovi után lenne elvileg - úgyhogy minden adott volt, hogy kipróbáljam az Adri&Ricsi blogon olvasottakat:
  1. Bemelegítés
  2. Fekvenyomás: 10x80kg, 6x110kg, 6x120kg, 2x3x130kg, vetkőző 120kg->80kg 3-4 ismétlésekkel
  3. Köteles húzódzkodás: 5x6
  4. Mellcsiga: 12x5lap, 16x4lap
  5. Döntött törzsű evezés kézisúlyzóval: 3x5x67,5kg
  6. Ülővádli: 3x12x70kg
  7. Fight Gone Bad: 3x(5x1 perc munka + 1 perc pihenő)
  8. Nyújtás

Az edzés során odaadtam a tulajnak a MetCon-os DVD-t!

A fekvenyomás és a köteles húzódzkodás illetve az evezés és a vádli szuperszettben volt.

Már elég régen (valamikor szeptember végén) nyomtam utoljára fekve és meglepve tapasztaltam, hogy jobban ment, mint akkor! Na ennyit a golyózás izomvesztő hatásáról...

A köteles húzódzkodás is jól ment, bár alig fértem el az újonnan felszerelt húzódzkodótól. Na mindegy, majd összébbhúzom magam: ha már húzódzkodás!

A vádli rendszeres vendég lesz, mert a bal vádli csak kisebb. Az egykezes evezés még a szokottnál is nehezebb volt - mármint a fogása, különösen ballal - amit a Killer Rope-nak tudok be.

Az edzés végi Metcon most a Fight Gone Bad volt:

    1 perc kétkezes swing @40
    1 perc váltott kezes (5 után kézcsere) swing @24
    30mp bal - 30mp jobb clean @16
    30mp bal - 30mp jobb snatch @16
    30mp bal - 30mp jobb MP @16

Ezt háromszor ismételve, közte 1 perc pihenő, amikor kerestem a tüdőmet...

Nagyon BRUTÁL volt, eredetileg @24-gyel akartam a clean, snatch, MP-t, de az első menet után lecseréltem @16-ra, mert az minden volt, csak nem RKC stílus. Ellenben a @16 már jó volt. A @40-es swingből 40-42 ismétlés volt, a többinél már elvesztettem a fonalat, csak a gymboss pittyenését vártam... De érzésem szerint megfelelő volt a tempó, az MP-t tudom is: 12-14 közötti oldalanként.
Következőleg tudatosan számolom majd, de így elsőre az már nem ment!

Jó kis edzés volt, nagy súlyok - kis súlyok vegyesen: kellemesen elfáradtam. (Nagyonnnnn!!!)

Holnap pihi, pénteken hajrá!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Volt egy kis időm úgyhogy végigolvastam a bejegyzéseidet. Az étkezéseidről nem írsz semmit. Tegyél már valami rövid említést róla hogy mostanában mit/mennyit eszel!

Üdv:
L. Sanyi