kedd, augusztus 18, 2015

Gyúrás

Ma gyúrós-szépészeti nap:
  • Vízszintes nyomás kézisúlyzókkal 36kg-36kg + Apolló-rudas evezés 100kg: 3x(10 + 10), 4 felvezető sorozattal, kis pihikkel
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal 40kg-40kg + Csigán evezés ülve: 3x(10 + 10), az evezésnél az összes lap +4 kiegészítő súly volt a terhelés, kis pihikkel
  • Tárogatás változó dőlésszögű padon 12kg-12kg + Egykezes evezés @48: 3x(10 + 10-10), pihi nélkül
  • Tolódzkodás + Húzódzkodás bicepszre (szűk fogással):  5x(5+5), pihi nélkül
  • Lábemelés fej fölé függeszkedve: 5, 4, 4, 4, 5, még az 5x5 nem jött össze
  • Függeszkedés kötélen: 30 mp, 20 mp (+20kg), 15mp (+30kg), 20mp(+20kg)
  • Szauna: 1 kör
Ennyike. Kissé nagyobb hangsúlyt fektettem a mellizomra: vízszintes paddal kezdtem, aztán jött a ferdepados nyomás, sőt még tárogattam is kis súllyal, jó nagy mozgáspályán. A vízszintes pados nyomásnál biztosan menne a 40kg-40kg-os párral is a 10 ismétlés, csak éppen nem érzem biztosnak a felvételt. Ezért maradtam egy biztonsági 36kg-os párnál. A szuperszettek második tagja mindig valamilyen hátgyakorlat volt.
Az izolációs bicepszgyakorlatokat kiiktattam. Minek, helyette egy kis ütős tolódzkodás-húzódzkodás kombinációt végeztem. Oka, hogy sikerült a múlt héten egy-két inszalagot jól meghúznom a bal karomban. Hát kell ez nekem?
Bepróbáltam a fej fölé való lábemelést függeszkedve, itt még nincs meg az 5x5. Egy kis csüngéssel és szaunával zártam ezt a kiegészítő napot.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: