szerda, augusztus 12, 2015

Óriáslétra

Késő esti edzéske. Kivételesen ekkor mentem, meló volt napközben. Amúgy itt a panel 4. emeletén nappal 30-32 fok van (attól függően, hogy melyik oldalt süti éppen a nap, bár a redőnyök azon az oldalon le vannak mindig eresztve, ablakok becsukva), reggelre 26-27 fokig is lehűl. A persze falak melegek maradnak, ráadásul nálunk a plafon is frankón tárolja a meleget és ontja magából éjszaka, hiszen egész nap süti a nap.
„Kellemes” nyári idő, amúgy hozzá lehet szokni. De azért már jó lenne, ha
  • a hideg vizes csapból nem langyos víz folyna;
  • a törölközők nem lennének melegek;
  • a wc-ben nem izzadna le 2 perc alatt az ember gyereke a nagydolgát végezve;
  • nem kellene a ventillátort hurcolászni, ha egyik szobából a másikba megyünk át;
  • a konyhában ismét lehetne főzni, mert most egy rántotta is azonnal szaunát csinál;
  • satöbbi satöbbi satöbbi.
No, elég a siránkozásból attól nem lesz hűvösebb. A teremben szerencsére mentek a légkondik:
  • C&P + Húzódzkodás: (5-5)@24 + 5, (5-5)@24 + 5, (5-5)@32 + 5x(+10kg), (5-5)@32 + 5x(+10kg)
  • C&P@40 létra + Húzódzkodás létra: 9-es létra, összesen 45-45 felvétel és nyomás és 45 húzódzkodás, a húzoncoknál az 1-2-3-4. fokoknál @24, a 4-5-6-7. fokoknál 15kg, a 9. foknál pedig 10 kg volt a derekamra kötve
    • Snatch@32: 5x(minden 90 mp-ben 12-12 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 120 szakítás szűk 7 perc alatt
    • Szegtörés: 7x200, 7x200, 7x200
    • Állóvádli 80 kg + Nyújtott lábemelés függeszkedve: 3x(15+8)
    • Szauna: 1 kör
    Ennyike. A felvezetés után egy óriáslétrát építettem fel C&P és húzódzkodásból. Bő két hete a 8. fokig mentem fel, most a 9. fokot is elértem. A húzódzkodáshoz használt súlyt variáltam közben, folyamatosan vettem el a terhelést, hogy az előírt ismétlésszámok biztosan meglegyenek.
    Egy könnyed szakítással folytattam, majd a szokásos időtöltés következett: szegtörés, vádli, függeszkedve lábemelés. A végére még egy kör szauna is befigyelt.

    Holnap csütörtök.

    Nincsenek megjegyzések: