szerda, július 07, 2021

5 ismétlések /26

Napos idő, tegnap 27-28 fok, ma is így indult, de délutánra nagyon ronda felhők jöttek, vissza is hűlt 22-23 fokra. A mai edzéske:

  • Pincérnyomás súlylétrák: (5-5)x@20 + (5-5)x@24 + (5-5)x@28, három sorozat, összesen 45-45 nyomás, 5 percenként kezdtem neki egy létrának
  • Húzódzkodás: 10x3, kényelmes tempóval
  • Padlónyomás: 5x(5-5)x@28, gyakorlás jellegű terhelés
  • Egykezes evezés golyóval súlylétrában: (5-5)x(@28 + @32 + @36 + @40 + @44), két létra 50-50 ismétléssel
  • Hídtartás: 3x(60 mp meló + 60 mp pihi)
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 10-12 tépés (egy újságkupac)
    • 260 oldalas könyv tépése 18 darabra
    • Függeszkedés: 3x(30mp - 30mp) egykezes + 1 perc normál, nincs pihi, összesen 4 perc lógás
Ennyike.
Ma a változatosság kedvéért pincérnyomás volt, természetesen súlylétrába szervezve, azaz továbbra is mennyiségi munka. A BUP-os súlylétrával ellentétben itt 5 ismétlések voltak fokonként, három létrában. Az időre is figyeltem, minden öt percben kezdtem neki egy létrának. Nagyon fogós lett :-)
Húzódzkodás követte, itt most csak 10x3 volt az adag. Padlónyomással folytattam, továbbra is 5x5-ös adagban a @28-as golyóval. Végül egykezes evezés. A múltkor egy oldalon végig mentem az öt golyón, aztán jött másik oldal, most viszont 5-5 volt minden golyóval. Egy létra olyan szűk 4 perc. Csak két létrát húztam, elégnek éreztem :-)
A hídtartás után fogáserő. A felvezető újságkupac után Bazsi 260 oldalas gimis énekkönyvét téptem 18 darabra. Ez a tantárgy nagyon fontos szerepet kap az osztrák oktatásban, Bazsinak is két énekórája van hetente, holott matek-fizika tagozaton van. Jövőre rajzot választott helyette (7. osztályban lehet variálni a tantárgyakkal - Mo-on ez a 11. osztály, a régi rendszer szerint 3.).


Függeszkedés és lehetett hengerezni.
Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: