szerda, augusztus 17, 2022

Vegyeske

A mai edzéske:

  • C&P súlylétrában + Húzódzkodás: (2-2)x(@20, @24, @28, @32) + 5, három sorozat
  • Evezés rúddal (minden ismétlés padlóról) + Fekvőtámasz a rúdon: 5x100kg + 10, 3x5x110kg + 10, 5x100kg + 10, végül ráadásként 20x80kg
  • Vállvonogatás rúddal (széles fogás) + Lehúzás csigán mellhez10x130kg + 10, három sorozat
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi), a teraszon
  • Függeszkedés: egykezes 3x(40mp-40mp 40mp-s pihikkel), normál 60mp
  • Szauna: hideg vizes punnyadás, napozás, 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás és vízsugaras masszázs
Ennyike.
Az első gyakorlatpár ismét egy kis gyakorlás jellegű nyomkodás súlylétrában. Mindössze a @32-es golyóig mentem fel és csak két ismétlésekkel. Közben húzódzkodás. Igazából ez a páros ma nem volt tervben, de mivel mindkét rúd foglalt volt, így ezzel ütöttem el az időt, amíg az egyik felszabadult.
A fő gyakorlat most az evezés volt, itt ismét emeltem a terhelésen, most már 3 sorozat is volt a 110kg-mal. Vele párhuzamosan egy kis fekvőtámasz. A harmadik gyakorlatpár csuklyás és széles hátizom párban, ilyen is kell.
A mai lihegtetős rázókötél volt a teraszon, aztán függeszkedés.

A szaunában alig voltak, így végre bele tudtam menni a melegvizes medencébe. Itt jó alaposan megdögönyöztettem a hátam 2x10 percben.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: