hétfő, július 24, 2023

Hát, Nyílt fogás

Zivatarok jönnek-mennek, ha meg kisüt a nap, olyan, mintha a szaunában ülnénk. Mondjuk meleg annyira azért nincs, max. 22-24 fok, de magas a páratartalom az állandó záporok miatt.

Meló utáni edzés, ráadásul elég későn jutottam ki mozogni:

  • Swingek + Lépcsőzés: 20 + 2x20 lépcső kettesével, három sorozat (mini program)
  • Evezés kézisúlyzóval: 5x(5-5)x63kg, (10-10)x53kg
  • Lehúzás csigán (szembe tenyér): 10x(összes kis lap), 5x(+1 nagy lap), 5x5x(+2 nagy lap), 10x(összes kis lap), minimális pihikkel
  • Egykezes FG-s függeszkedés: 5x(ameddig megy)
  • Normál FG-s függeszkedés: 2x(30mp)x@40
  • Lábemelés függeszledve FG-n: 2x15
  • Szauna: hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A teremben elég meleg volt (este már kikapcsolják a légkondit és kinyitják a teraszajtókat), ezért csak három sorozat lendítést végeztem lépcsővel.
A fő rész kézisúlyzós evezés volt, aztán pedig lehúzás csigán. Edzés végén még nyílt fogás. Nagyon pörgettem a sorozatokat, miimális pihikel melóztam, de már így is zárás előtt értem a szaunába. Ezért csak a hidegvizes merülőben punnyadtam szűk 10 percet. Nagyon-nagyon jólesett.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: