hétfő, július 31, 2023

Swing, Smith, Panel-Farmer, RT

Kellemes nyári idő, napi egy-két záporral. Munka utáni edzés:

  • Swingek + Lépcső (kettesével): 20 + 2x20 lépcső, öt sorozat, 8:30 alatt
  • Smith-keret + Panel-Farmer10x(5 nagy lap), 2x5x(6 nagy lap), 10x(5 nagy lap), minden sorozat után (2x20 lépcső)x(@32-@36), a végén 10x(4 nagy lap, 3 nagy lap pihi nélkül)
  • Rolling Thunder emelés: 3x(1-1, 2-2, 3-3)x80kg
  • Függeszkedés: egykezes (60mp-60mp), normál 120mp
  • Szauna: melegvizes punnyadás, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A swing-lépcső párosban nagyon jó időt mentem. A fő rész nyomás Smith-keretben és vele párban Panel-Farmer. Inkább mennyiségi meló, munka után pont előbb volt. Rolling Thunderrel zártam. Maradtam a 80kg-nál, de három hármas létrát toltam vele, azaz összesen 18-18 ismétlés. Ilyen sokat még sosem húztam 80kg-mal. Nagyon nem is éri meg többet húzni.
A függeszkedésnél egykezes 1 perc - 1 perc, normál 2 perc. Azért ez tetszetős eredmény :-). A szaunába már későn értem, így csak punnyadások voltak.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: