kedd, november 07, 2023

Húzonc, Evezés, Kötél

Ez még tegnapi déli (szabadnapos vagyok) edzés, de elfelejtettem beírni.

Továbbra is télies idő, bár dél körül kisüt a nap. A napsütötte hegyoldalon 1200 méterig csúszott fel a hóhatár, de a másik oldalon a falu fölött megmaradt a hó. Mint ahogy a városkában is bőven vannak havas részek.

  • Csigás lehúzás: 12x(összes kis lap), 6x(1, 2, 3, 4 nagy lap), felvezetés
  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 3x5, 2x(2, 3, 5)x(+@12 + minden sorozat után 3x20 lépcső kettesével; a húzoncnál kétféle fogás; összesen 35 húzonc és 540 lépcső
  • Evezés RT-s kézisúlyzóval + Húzódzkodás (szembe tenyér): (8-8)x45kg + 5, öt sorozat
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi)
  • Lábemelés függeszkedés: 3x(egy percben 15 ismétlés, a többi idő függés)
  • Hasprés gépen: 3x20x(50 valami)
  • Szauna: Kristály-szauna, tóban úszás
Ennyike.
A főgyakorlat húzódzkodás (a @12-es golyóval két kis létrát toltam), mellé egy tetemesebb mennyiségű lépcső, hiszen minden létrafok után volt.
Második gyakorlatkupac egy fogáserős evezés, mellé egy kis mennyiségi húzonc a nehezebb módon. Legalábbis nekem ez a szembetenyerű nagyobb kihívás, mint a párhuzamos és a normál fogású. Az RT-s evezésben 5 sorozaton keresztül 8-8 ismétlés: nem rossz.
Lihegtetősnek rázókötél, majd egy kis hasprogram. Ezt kötelezővé teszem, mert nagyon elhanyagolt terület.
A szauna után ismét 99 kg-os súlyt mértem.

Holnap (azaz ma) kedd és ismét szabadnap.

Nincsenek megjegyzések: