szerda, október 20, 2010

Fogáserő Héronnal

A szerda a hosszabb, összetettebb gyakorlatsorok napja. Most hozzákevertem egy kevés fogáserő gyakorlást:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Fogáserő, Atlasz-készlet

  3. "A 6. már aerobik": 3 kör
      "Világ körül": (1-1 kör)x(2x20kg)
      Kézisúlyzó emelés (szélső tárcsát fogva): (16kg-16kg), (14kg-14kg), emelés + 3mp-s tartás
      Tárcsás bicepsz: (5-5)x15kg

    III. rész: Teljes testes MetCon

  4. Héron mértékadó: 4 kör - @32 - 24,5 perc

    IV. rész: Fogáserő nullázás :)

  5. Kézisúlyzó tartás, közbe séta: (30kg-30kg)x(2 perc), ha valamelyik kezemből kiesett, akkor azonnal felvettem és tartottam tovább

  6. SMR
Edzés elején fogáserő: nagyon ment ma.

Az edzés gerince egy mostanság kedvelt teljes testes MetCon. Néhány hete @40-nel végeztem, ma visszatértem a normál @32-höz. Egy kör felépítése:

  • 10-10 snatch @32
  • 20 guggolás, a golyót két kézzel magam előtt tartva
  • 10-10 padlónyomás @32
  • 20 swing @32
  • 10 húzódzkodás (akár kevés lendülettel)

    A húzódzkodást utoljára raktam, mert azt ma kesztyűben végeztem (kényelmetlennek éreztem a húzódzkodó rudat).

    Az előírt 4 kört 24,5 perc alatt tudtam le, ami bő 5 perces javulás. Ez is nagyon ment ma. Gondolkodtam is, hogy még egy kört bevállalok, de "Öreg sportoló akarok lenni".

    Edzés végén még egy kis alkar rohasztás kézisúlyzókkal, mert azoknak jóval vékonyabb a rúdja, mint a golyók füle. Azaz nem lehet rendesen rámarkolni.

    Pénteken edzés, de még nem tudom, hogy mikor: melóhegyek.
  • Nincsenek megjegyzések: