kedd, október 19, 2010

Kártyatépés és Gripper

Levettem a plakátot, Albert már nem fogad új belépőket, hiszen javában folyik a TGU, a swing, a renegát evezés, stb.

Ma a meló közben sort kerítettem egy használt Poker Whist 777 pakli kettétépésére, majd felaprítottam.
Ez egy régebbi kép egy ilyen pakliról, még tépés előtt:


A Gripperről pár szó:
A marokerősítőket mostanság nem viszem a terembe, hanem a pihenőnapokon, naponta 6-8 alkalommal előkapom általában 3-3 nyomásra. Legalább valami kis változatosság van a munka során. Ilyenkor CoC2,5 - CoC1,5 illetve HG300 - HG250 párosításban használom, persze a gyengébbik a bal. Ez a gyakorlás (GTG vagy mi szösz) már vagy 2 hete van folyamatban és még egy darabig ez lesz, amíg...

3 megjegyzés:

MáT írta...

...amíg le nem téped a Nagy indián könyv egyik sarkát ;-)))

Sanyi, a művelt gyerek írta...

A Gyűrűk Ura könyv sarkára gondoltam, mert a Nagy Indiánkönyv vékonyka...

MáT írta...

Ha nyelvtanilag nem is voltam korrekt a könyv címét illetően, de a saroktépést eltaláltam ;-)