péntek, október 29, 2010

"Pénteken már a fű se nő"

De a golyók vágyakozva vártak: intenzív és agresszív esti edzés:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erő: "A 6. már aerobik"

  3. Duplagolyós erőkörök (@32-@32): 5 kör, körön belül nincs megállás, 2,5 perc pihikkel
      Clean&Press - 5
      See-Saw Press - 5-5
      Swing - 5
      Renegát evezés - 5-5
      Fekvőtámasz a golyókon - 5

    Volt egy bevezető kör is (@24-@24)-el

    III. rész: Erőállóképesség

  4. Swing: 10x(30/30)x@40, összesen 200 swing 10 perc alatt

    IV. rész: Törzserő

  5. Egykezes farmer + Hídtartás: 3x[(1/2 perc-1/2 perc)x@40 + (1 perc)], folyamatos meló

  6. SMR
A teremben sokan voltak, gyorsan bemenekültem a kisterem magányába. Egy srác kardiózott csak, azaz semmi felesleges traccsparti, így egy frankó pörgős edzés sikeredett. Pedig van egy elég nagy seb a jobb hüvelykujjamon, de érdekes módon edzés közben alig zavart: tele voltam adrenalinnal :) Mondjuk snatchelni azért nem mertem. Remélem gyorsan gyógyul, mert jobb kézzel nem tudok gripperezni. Csak ballal meg lusta vagyok :)

Hétvégén kétnapos úszóverseny, így valszeg csak hétfő délután megyek úszni.

Mivel a termi bérletem most járt le (ma már "potyáztam") így a jövő hét kissé pihis lesz. Külön öröm, hogy a jövő héten a melóhegyek is csak délelőtti dombokká szelidültek, így szerdán végre el tudom kísérni Bettit Papp Albert RKC kettlebell edzésére. Rám fér egy kis technikai csekkolás. Így rendes edzés majd csak csütörtök-péntek magasságában lesz. Remélem kibírom... :)
Hétfőn is szerettem volna menni, de az ünnep miatt pont délelőttre rakták át az edzést, akkor meg én dolgozom. :(

Nincsenek megjegyzések: