péntek, augusztus 24, 2012

Aerobik@24 + Szeghajlítás

Késő délutáni edzéske a ház árnyékában. Még a szél is fújt, csak éppen forrón. Surda visszaköszönt.
Egy @24-gyel nyomultam, elég is volt ebben a melegben. Meg amúgy is:
  1. Bemelegítés

  2. Héron-mix: 1-1, 2-2, 3-3, 4-4, 5-5, 6-6, 7-7, 6-6, 5-5, 4-4, 3-3, 2-2, 1-1, 1-1, pihenő csak a létrafokok között, kézváltásnál nincs pihi. Egy menet felépítése:

      Egykezes swing
      Clean
      Clean&Press
      Snatch
      MP

    Eleinte fél perc pihik, majd ez fokozatosan felment 1,5 percre, aztán a vége felé ismét csak fél perc pihenők voltak a létrafokok között. Összesen 45 perc meló (kb. 32 perc tiszta játékidő, 13 perc pihenővel)

  3. Szeghajlítás: 10x(6x180)

  4. Nyújtások
A Héron-mixben ledaráltam összesen 100 swinget, 100 cleant, 100 clean&press-t, 100 snatchet és 100 MP-t. (A végén azért volt még pluszban 1-1, mert így lett kerek szám az összmennyiség. Lehet kissé kényszeres vagyok, de szeretem a kerek számokat).
Sok benne a hirtelen fogásváltás, ezért nagy mennyiség esetén már cseszteti az embergyerekinek a tenyerét. Különösen a clean jellegű mókák. Végig figyelni kell, nem olyan, mint egy hosszabb snatch, ahol csak „Toljad neki!” a lényeg. Ennél ügyelni kell a technikára, hiszen állandóan változik a gyakorlat.

@32-vel nagggyon kemény lenne véghezvinni. A múlt héten azzal 5-ig vittem fel, az kb. 30 perc lett, egy 7-es szintű tuti lenne 55-60 perc. Majd egyszer...

Az edzést egy kis hajlítgatás zárta és tömtem is magamba az őszibarackokat.

Itthon a 4. emeleten már a hideg vizes csapból is totál meleg víz folyik, miközben 32 fok van. Remélem éjszakára lehűl 27-28 fokra. Legalábbis eddig lehűlt...

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: