hétfő, augusztus 06, 2012

Létrák és Swing

Kora reggeli edzés a 4. emeleten. Na, itt nem lehet csak úgy ledobálni a golyókat (amúgy sem szoktam, de itt a szokottnál is lágyabban kell lerakni őket), mert felébresztem az egész házat és mindenkinél van erősebb. :-)
  1. Bemelegítés + SMR

  2. C&P-létra + PU-létra: (3-3-3-3 létra)x[@44 + (+@24)], összesen 24-24 C&P és 24 húzódzkodás

  3. Swing: 10x(minden percben 20 ismétlés, a többi idő pihi)x@48

  4. Tépésgyakorlás: RTPia 9db (126)

  5. SMR
A létráknál a húzódzkodás minden első lépcsőfoka (összesen 4) @32-vel volt. Ennyi a nehezítés a múltkorihoz képest, a létrák számát nem növeltem. Ezt is csak mint érdekesség, hogy legyen valami új.

A „Köpjük ki a tüdőnket!” részben a kétkezes swing volt terítéken, 10 perc alatt összesen 200x@48. A vége felé éreztem az alkarjaim, hiába a pörgős tempóban lenyomott nagy golyós swing nem viccel...

Egy kis szemetelés a végére és mehettem reggelizni.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: