hétfő, augusztus 13, 2012

Függőlegesek és Zemplén BOB

Ma kora délután már itthon golyóztam egy keveset a hétvégi adrenalin löket után:
  1. Bemelegítés + SMR
  2. Felvezetés: elég tempósan, percen belüli pihikkel a gyakorlatok közt
      5 Dupla Clean + 5 Dupla MP (@24-@16) majd ugyanez csak átcserélt golyókkal + 5 PU
      5 Dupla Clean + 5 Dupla MP (@32-@24) majd ugyanez csak átcserélt golyókkal + 5 PU(+@16)
      5 Dupla Clean&Press (@32-@32) + 5 PU(+@24)
  3. Dupla C&P + Húzódzkodás
      5 sorozat, 2 perc pihikkel: 2x(@40-@40) + 2x(+@32)
      felmérés: (@40-@44) + (+@40), majd átcserélt golyókkal (@44-@40) + (+@40)
  4. Euklidész - C&P + Húzódzkodás - 18(!) perc alatt: összesen 55 dupla C&P(@32-@32) és 55 húzódzkodás, 10-10, 9-9, 8-8, 7-7, 6-6, 5-5, 5-5, 5-5 bontásban
  5. Wrist Roller: 3x2x(150cm)x@32, mindkét irányba feltekerve
  6. SMR
Az edzés első részében egy kis erőgyakorlás a két @40-nel. A múltkori nyomásokhoz képest beraktam a @32-es dupla húzódzkodást a nyomások mögé, illetve leszorítottam a pihenőidőt 2 percre.
Az erőrész végén kíváncsiságból (erőfelmérésként) nyomtam egyet-egyet a @40-@44 párossal is, hozzátéve a @40-es húzódzkodást. Mindkét oldalon sikerült, azaz egyszer a jobb kézben volt a @44, balban a @40, majd fordítva.
A húzódzkodásról meg annyit, hogy nagyon testsúlyfüggő nálam. Most hogy ismét 103kg körül vagyok, megy a @24-ből az öt ismétlés és @40-ből is az egy. Természetesen áll alá. Persze sokat szoktam húzódzkodni mostanság.

Az edzés második felében is maradtam ezeknél a gyakorlatoknál. Az Euklidészben iszonyú egyéni csúcsot hoztam össze, 17:55 alatt lettem kész. A legjobb időm eddig 19 perc körüli volt (még a tavalyi betegség előtt). Csak erősödtem valamit!

Most egy pár nap **** -os kényeztetés következik kettesben Bettivel, gyerekek nélkül (Már önmagában ez is jól hangzik, mert bizony ilyen is kell!), de azért a lekopott @24-es golyót elviszem, hátha összetörök vele valami drága dolgot...

Más.

Nem állom meg, hogy ne dicsérjem a Zemplén Kalandparkot. Hétvégén ott voltunk. Rendkívül jó a bobpályája. Már csúsztunk a visegrádi bobpályán, a Mátrában lévő sástói bobpályán és a miskolctapolcai bobpályán. Ezekből MAGASAN kiemelkedik a Zemplén Kalandpark pályája. Sokkal hosszabb (2200m) és olyan kanyarok, lejtők, ívek vannak benne, mint egy állandóan lejtő hullámvasúton. Ha az ember gyereke csak a legvégső esetben fékez, akkor valami fenomenális élmény! Úgy visítottunk, mint egy malac...
Ráadásul okos módon nyitásra mentünk, így senkire nem kellett várni, senki miatt nem kellett lefékezni menet közben. Szinte mi voltunk egyedül. Szenzációs élmény volt a család számára, bár Betti csak kétszer ment, na de én meg gyerekek...
Délután már nagyon sokan voltak, ekkor hosszú sor állt. A gyerekek unszolására még mentünk kettőt, de ez már meg sem közelítette a délelőtti meneteket. Állandóan utolértük a nyuszikat...

Melegen ajánlom mindenkinek! Kipróbáltuk a libegőt, (fent nagyon frankó kilátó van, de majd kővé fagytunk olyan hideg volt), a mászós kalandparkot és a hófánkot is. De a bob, az valami iszonyat jó! Ja és működtek az 1+1 jegyek! Már most elkezdek gyűjteni jövőre...


A kultúrprogram pedig a Börtönmúzeum volt. :-)

Nincsenek megjegyzések: