péntek, március 11, 2022

Erőnléti

Tegnap nem jött ki a lépés az edzésre, ma mentem lihegni:

  • Összetett gyakorlatsor három sorozat, összesen 20 perc; @12, @16, @20 volt a használt golyó:
    • 3x20 lépcső kettesével, mell előtt tartva a golyót
    • snatch (10-10)
    • katonai nyomás (10-10)
    • invertált evezés 10-12, mikor mennyi
  • Görner-lánc + Lépcső: (@20, @24, @28) + (3x20 lépcső kettesével), három sorozat
  • Egykezes evezés súlylétra + Panel-farmer: (10-10)x(35kg, 40kg, 45kg) + 3x(20 lépcső)x(@24+@28), három sorozat
  • Függeszkedés: egykezes 3x(30mp-30mp folyamatos meló), FG-s 3x(30mp meó + 30mp pihi)
  • Kézisúlyzó görgetés: 3x(amennyi megy)x25kg
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás, punnyadás
Ennyike.
Az összetett gyakorlatsort ma felvezetésnek szántam, ezért @20 fölé nem léptem, azaz csak három sorozatot toltam belőle. Utána Görner következett súlylétrában, most az itteni legnagyobb golyóig, a @28-ig mentem fel. Mellette súly nélküli lépcsőzés volt.
A harmadik gyakorlatkupac kézisúlyzós evezés Panel-farmerrel. Ez nagyon durva tud lenni.
Rázókötél nem volt: sokan is voltak, meg úgy éreztem, elég volt ennyi. Fogáserővel és szaunával fejeztem be.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: