szerda, március 11, 2009

Kettlebell-34


Ma golyózás a Corpusban, főleg TGU variációk @16-tal:
Fentről indulva, először MP (eleinte 2-3), majd térdeléskor ismét MP-k, végül már kiindulóhelyzetben padló nyomás. Aztán vissza térdelésig, ahol MP-k, majd véghelyzet, ahol szintén MP-k. Na, ezzel "szórakoztam", jó párszor mindkét oldalra.

Érdekes volt fentről kezdeni: jó néhányszor rossz lábbal léptem hátra, és a térdelésben elvégzett MP-k után döbbentem rá, hogy akkor most hogy is... :) Persze ekkor vissza állásba és újra az egész.

Az óra vége felé már magam "nyomtam" három kört az alábbi gyakorlatsorból:
TGU MP-kel álló helyzetből indulva (de csak 1-1 nyomás a megállóhelyeken), majd még mindig a fej felett tartott golyóval séta a teremben. Ezután következett a másik oldali TGU + MP + séta. Pihenésképpen @24-gyel tapsolós 8-asok, majd 8-10 snatch mindkét oldalra.

Mivel tegnap is TGU volt (+ swing), így most eléggé el voltam látva a törökkel.

Hétfőn valszeg felmérjük a VO2Max-ot @16-tal, azaz én is beállok a "kemények" sorába.

A VO2Max gyakorlattal heti két erőállóképességi meló automatikusan meg lesz oldva, a másik kettő pedig vagy swing @40-nel illetve 2x@24-gyel, vagy valamilyen Radnai-féle okosság (Cindy, Angie, súlyzós MetCon, stb.). Szerintem így OK lesz. Persze ez már a Gabi utáni időszakra vontakozik: "Van élet Gabi után?" :)

5 megjegyzés:

Gabi írta...

Majd a szellemem kísért és kárál, hogy "lockol a könyööök!!...", hogy még az ütéseket is várni fogod a hajlatban, hihi :))

Betti írta...

Mé'? Lesz olyan hogy Gabi után? Nem akarooooooom! :-)

Névtelen írta...

Nyugodt szívvel visszatérek a nyugis kis bodis edzésekre: gurtnival fogok meg mindent, (még pisiléshez is használni fogom), jönnek a jó kis izoláló gyakorlatok, a félig guggolás, a fejtetőig húzódzkodás, az oldalemelés kézisúlyzóval, az ülve nyomások, stb. De jó lesz!
A golyókat meg eladom a mázsaházba súlynak.

Betti írta...

Na tudod! Van már néhány láncod, azzal szépen rádkötöm és irány a Keleti ha ilyen edzéseket produkálsz! :-D

Gabi írta...

Ujjujujj, még a szemem is becsuktam :D