csütörtök, március 05, 2009

CP-Létrácska + gyakorlás


Még mindig nem 100%-on, ezért az erőállóképességi munka száműzve az edzésből:
  1. Bemelegítés
  2. RollingT tartás időre: 2x(15mp-15mp)x40kg, 2x(10mp-10mp)x55kg, 2x(10mp-10mp)x50kg
  3. C&P Létra (inkább csak létrácska): 3x(1-2)@40, olyan 1-1,5 perc pihenőkkel
  4. Ferde pados nyomás + köteles húzódzkodás: 10x(3x100kg + 6), 2 perc pihenőkkel
  5. Nyújtás (inkább otthon) Elhatároztam, hogy a teremben egy ideig nem fekszem le a földre, mert az is ludas lehetett a megfázásomban!
A RollingT munkában jobbal simán megemeltem a (@40+@24)-et háromszor, sőt elsőnek még tartottam is pár mp-t. Így utólag rá kellett volna menni a 70kg-ra. Már mindegy.
Mellékesen az Adam gyerek is megszenvedett a 90kg-mal, épp, hogy csak el tudta szakítani a földtől. (Pont ma rakta be a blogjába a videót). Ezen csodálkoztam is, mert azt hittem 100kg felett simán tud. Úgy látszik, ez a Rolling cucc mindenkinek feladja a leckét!

Nagyon megtetszett Pavel-könyvében a Beavatási programban szereplő létra-dolog. Sajnos @24-gyel már kipróbáltam, ott egyszerre 10-et is tudok karonként a C&P-ből, 32kg-osom meg nincs (Lehet gyűjteni kellene rá? - de annyi mindenre lehetne), így a következő elérhető súly a @40. Ezzel lesznek a létrák. Rövidtávú célom, hogy elérjem a 3x(1-2-3) létrát vele. A mai felmérte a jelenlegi helyzetet: inkább csak egy kis létrácska sikeredett, de a rendszeresség meghozza gyümölcsét.

Volt még egy kis ferde pados nyomás gyakorlat 100kg-mal. Ez jobban tetszik, mint a 95kg, úgyhogy inkább ezzel gyakorlok. Csak kerek szám, én meg szeretem a kerek számokat. A húzódzkodásoknál 5 sorozat simán átvetett kötéllel volt, 5 sorozat a húzódzkodóba fűzöttel, amikor is a két vége olyan 70-80cm-re van egymástól.

Csak leizzadtam a végére, pedig nem akartam nagyon pattogni. A Gabi-féle "fetrengések"-re már itthon került sor.

Holnap pihenőnap, szombaton nagy súlyú húzások-vonások, és esetleg egy kis lihegtetős gyakorlat!

Ja, úgy néz ki, lesz egy pénzmosoda-szerű brutál nagy edzőterem Szobin. Sajnos tőlünk mintegy 1km-re, az meg már nekem sok, mivel a jelenlegi itt van az ablak alatt!

Nincsenek megjegyzések: