vasárnap, március 22, 2009

VO2Max + Uszoda


Ma délután kivittem az uszodába a @16-ot és egy 15 perces kis pörgetést végeztem vele a szokott uszodai program előtt:
  1. VO2Max 30x(15/15 8 ismétlés)@16, összesen 240 snatch
  2. Melegvizes punnyadás 20 perc
  3. Szauna 3 kör - 60 perc
A snatchek során eleinte még néhány 9-es volt, de aztán sikerült valahogy elkapnom a ritmust és 8-ak mentek. Csak néhányszor zökkentem ki - volt egy 7-es is, de akkor elbambultam - azaz elég jól ment. Nem is igazán fáradtam el: látszik hogy pihenten (szombaton nem volt semmi edzés) akár 50 kört is ki tudnék pörgetni. Meg is lesz az, de nem akarom siettetni, csak forrja ki magát a ritmus, a technika.

A konditerembe amúgy nem is vettem jegyet, de nem jött senki ellenőrizni, pedig már előre készültem a szöveggel: hoztam magammal a súlyt! Mindegy, majd máskor eljátszom...

Délben még kint akartam egy létrát és egy swingkupacot végezni a parkban (olyan szép idő volt), de aztán úgy gondoltam, hogy nem kísértem a sorsot - most taknyoltam vagy 2 hétig - inkább nem. Holnap amúgy is golyózás, biztos kell az erő, a létra + swing meg igencsak leszívja.

A melegvíz, a szauna nagyon jól esett, lehet este aludni!

Nincsenek megjegyzések: