vasárnap, január 30, 2011

Szauna (és tépéske)

Délben egy kis tépés gyakorlás, most prosztatás szórólapokkal.

Késő délután aztán a rettentő hidegben (itt napközben is -6 körül volt a hőmérséklet) kerékpárral ki az uszodába. Itten kis meglepi, mert bizony még mindig zárva van, majd csak a jövő hét végére nyit.
Így haza, békatalp lerak és tovább kerekeztem az Aqua Palace-ba. Arcom egybe fagyott, úgyhogy szinte bemenekültem:

  • 30' Gyógyvizes punnyadás: ennyi kellett, hogy felengedjek :)
  • 3 kör Szauna tenyérdörzsikével
  • 1 hosszú-hosszú kör Gőz: van bent zuhany is, úgyhogy elég sok időt töltöttem bent. Határozottan megtetszett.

    Ja, amúgy vittem egy kis szaunaolajat is, de már az első öntésnél szólt a felügyelő kislány, hogy talán ezt nem kellene, mert „fentről szólnak” érte. Érdekes szaunás hozzáállás. Így nem öntögettem többet, nehogy már „szóljanak fentről”...
    Jövő héten már úgyis nyit az uszoda, ott akár slaggal is lehet locsolni a kályhákat :)

    Holnap hétfő és létra. És hétfő.
  • Nincsenek megjegyzések: