kedd, január 18, 2011

Létrák/4 és Masszázs

Reggeli edzés, de csak most van érkezésem rögzíteni:
  1. Bemelegítés

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

  3. (C&P+TPU+RT-emelés) Létra: 4x(1-2-3)x[@44 + (+@32) + (@48+@8+fogó)]
  4. Tabata10 swing: 10x(20/10)@44, "Ami a csövön kifér!"

  5. Masszázs - 1 óra Bettitől
4 hármas létrát végeztem ma, a húzódzkodásnál is feltettem @32-re a súlyt, miközben még beiktattam egy RT-s emelést is. A végén egy kis swing, de most @44-gyel, mert lusta voltam leszedni a @48-ról a cuccokat. A létrák végig jól mentek, de a Tabata nagyon meggyötört. Már a Regan is megköhögtetett. Remélem, semmi sem bujkál bennem.

Az edzés kissé rövidebb lett (kihagytam a farmeres-hídtartásos részt), mert volt fogáserőre ható gyakorlat, másrészt pedig várt a masszőr. Bizony, közvetlen edzés után egy teljes óra masszázs következett!
Közben Réka legalább 80-szor (egy ideig számoltuk) mondta erőteljes hangon, hogy „Lécci anya”. Kissé rontotta az ellazult állapotot...

A masszőr szerint a rendszeres masszázs hatására sokat lazult az izomzatom. Azaz nem olyan feszes és kemény, mint régebben. De lehet, egyszerűen csak kevesebb :))

Holnap szerda lesz.

Nincsenek megjegyzések: