szombat, március 17, 2012

MP&PU Létra (közepes) + Snatch

Ma létraügyileg közepes nap:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Duplagolyós MP-létra + PU-létra: (4-4-4-4-4 létra)x[(@32-@32) + (+változó)], 37 perc alatt összesen 50 nyomás és 5x(+@24) + 10x(+@16) + 35x(+@8) húzódzkodás

  3. Szumó elemelés: 3x20x(@32-@32), szűk egy perc pihikkel

  4. Dupla Snatch: Minden percben 10x(@24-@24), a perc többi része pihenő, 50 dupla snatch 5 perc alatt

  5. Tépésgyakorlás: Prosztata-kampány 70 db, egyéb tépések

  6. SMR
Öt négy lépcsős nyomás és húzódzkodás létra mindössze 37 perc alatt. Ez 20+20 gyakorlatkezdést jelent. Külön pihit nem tartottam, csak ha törölköztem, ittam vagy magnéziáztam. De persze nem is rohantam. Jobb is lett az időm, mint az elmúlt alkalommal: kevesebb idő alatt több gyakorlatkezdés volt.
Asszem itt kb. 35 perc lehet egy álomidő számomra, ennél kevesebb már csak rohanás lenne, különösen, hogy a húzódzkodáshoz golyókat is változtatom közben.

A szokásos befejezés: elemelés, majd dupla snatch, végül tépés.

Holnap vasárnap, remélem kijutok az uszodába.

Nincsenek megjegyzések: