hétfő, március 26, 2012

MP&PU Létra (közepes) + Swing

Ma közepes létrák:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Duplagolyós MP-létra + PU-létra: (4-4-4-4-4 létra)x[(@32-@32) + (+változó)], 35 perc alatt összesen 50 nyomás és 5x(+@24) + 25x(+@16) + 20x(+@8) húzódzkodás

  3. Szumó elemelés: 3x20x(@32-@32), szűk egy perc pihikkel

  4. Dupla Swing: 10x[minden percben 15x(@24-@24), a perc többi része pihenő], 150 dupla swing 10 perc alatt

  5. Tépésgyakorlás: Prosztata-kampány 70 db

  6. SMR
A közepes napon is sikerült javítanom az összidőn a elmúlt alkalomhoz képest: 37 perc helyett belefértem 35 percbe. Ez nem rohanást jelent, hanem nagyobb pihenők nélküli folyamatos melót, ráadásul a húzódzkodás létrában emeltem a terhelést is.

Ezzel már három teljes könnyű-nehéz-közepes hármast vittem véghez és eddig folyamatosan javultam benne: egyre rövidebb idő alatt vannak meg a létrák, miközben a húzódzkodásban emeltem a terhelést.

A kötelező elemelés után egy kis 10 perces „Köpjük ki a tüdőnket!” dupla swing, majd tépés.

Holnap kedd, előreláthatólag fogáserő gyakorlással.

Nincsenek megjegyzések: