csütörtök, március 22, 2012

MP&PU Létra (nehéz)

Tegnap pihinapot tartottam, ma pedig nehéz létrák:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Duplagolyós MP-létra + PU-létra: (5-5-5-5-5 létra)x[@32-@32 + (+változó)], 50(!) perc alatt összesen 75 nyomás és 5x(+@24) + 10x(+@16) + 60x(+@8) húzódzkodás

  3. Szumó elemelés: 3x20x(@32-@32), szűk egy perc pihikkel

  4. Wrist Roller: 3x2x(150cm)x@32, mindkét irányba feltekerve

  5. SMR
Ma sikerült szépen, komótos tempóval, 49:45 alatt végigvinni a két gyakorlatos 5x5-ös létrát. Ez bizony 10 perces javulás a múlt heti eredményhez képest, azaz átlagosan 10 perc alatt volt meg a két 5 lépcsős létra. Ügyi vagyok! (Vagy elnéztem a létrák számát. Csak nem tán...)

Jutalmul, no meg mivel már tele a tenyerem bőrkeményedéssel (a múlt héten zabáltunk és kereket forgattam uszoda helyett) kihagytam a ballisztikát. A fene akarja felszaggatni a bőrt a golyókkal, annyit nem ér az egész.

Ha már rendhagyó edzés, akkor a tépések helyett is Wrist Roller volt, de @32-vel. Kemény ám, mert nagyon nagy a különbség az alkarom feszítő és hajlító ereje közt.
A hajlítókkal (tehát amikor magam felé tekerem) egyszer sem bírtam ütközésig feltekerni a bellt, míg a feszítőkkel (tehát amikor magamtól kifelé tekerem) aránylag könnyedén ment a menet. Vagyis itt akár @40, @48 is lehet a terhelés, míg a másik irányban egyelőre @32 a maximum (meg még annyi se).

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: