kedd, november 20, 2018

Duplás komplexek

Ma reggelre fehérbe öltöztünk: itt a faluban 4-5 cm friss hó esett, a környező hegyekben 10 cm felett. Aztán kisütött a nap, de 2-3 foknál nem volt melegebb délben sem, így aztán nem is olvadt szinte semmit. Ez már a tél.
Edzésügyileg kis golyópáros komplex volt soron, néhány kiegészítő gyakorlattal:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 5x10x@40
  • Duplagolyós komplex @24-@24:
    • 3 dupla snatch
    • 3 dupla mp
    • 3 dupla clean&press
    • 3 clean
    • Összesen 5 sorozat, minden két percben ugrottam neki
  • Összetett gyakorlat (próbáltam nem pihenni köztük):
    • Renegát evezés: bal oldalon 10x@40
    • Fekvőtámasz a golyók fülén: 10
    • Renegát evezés: jobb oldalon 10x@40
    • Fekvőtámasz a golyók fülén: 10
    • Panel-Farmer: (60 lépcső fel, majd pihi nélkül le)x(@40-@36)
    • Renegát evezés: bal oldalon 10x@40
    • Fekvőtámasz a golyók fülén: 10
    • Renegát evezés: jobb oldalon 10x@40
    • Fekvőtámasz a golyók fülén: 10
    • Panel-Farmer: (60 lépcső fel, majd pihi nélkül le)x(@36-@40)
  • Swingek: 5x10x@40
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Mivel duplagolyós komplex volt az első gyakorlat, így jobbnak láttam néhány sorozat lendítéssel rámelegíteni. A két @24-es golyóval melóztam. Egy sorozat kb. 50 mp-ig tart, így minden két percből bő egy percem volt pihenni. Eleinte még azon morfondíroztam, hogy 4 ismétléseket kellene végezni, de aztán a 3. és főleg az utolsó 2 sorozatban már inkább azon, hogy lehet 2 ismétlés is elég lett volna :-). Mivel kötött volt a pihenőidő, így elég fogós lett az utolsó pár sorozat. Szűk 10 perc alatt lepörgött 15 dupla szakítás, 30 dupla felvétel és 30 katonai nyomás. Elég is volt.

A második gyakorlatkupac a szokásos evezés - fekvőtámasz - panel-farmer trió.

A kinti gyakorlatokat ma teljesen kihagytam, nem akaródzott kimenni a hidegbe, eléggé lefőttem a kis mini, de nagyon intenzív edzés során. Nem akartam kockáztatni egy megfázást. Még szűk két hét és költözöm a terembe, addig elleszek húzódzkodás nélkül. Néhány sorozat lendítéssel fejeztem be.
Az edzés munkarésze belefért 35 percbe, úgyhogy bőven lesz időm utána szaunázni. :-)

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: