szerda, november 14, 2018

Goerner-lánc

A hétfő túra nagyon-nagyon erős izomlázat hagyott maga után a combokban illetve a vádlikban (itt elöl-hátul is). Tegnap még leülni, felállni is fájt, ma reggelre aztán mérséklődött. Még mindig erős, de már mozgásképes voltam :-). Egy lazább edzés ilyenkor már jót tesz, de tegnap még ártott volna bármilyen terhelés. Mondjuk egy szauna jól jött volna, de arra meg nem értem rá (helyette többszörös forró-jéghideg váltózuhany volt).
A mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 4x10x@32, 4x10x@36, 4x10x@40, összesen 120 ismétlés szűk 10 perc alatt
  • Görner-létra: 2G@20 + 2G@24 + 2G@28 + 2G@32 + 2G@36 + 2G@40, 3 perc pihi, 1G@20 + 1G@24 + 1G@28 + 1G@32 + 1G@36 + 1G@40, mini pihikkel az egyes golyók között, összesen 18G
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással: 5, 3x5x@12, 2x5, összesen 30 húzonc
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 2x10, lassú lendületmentes végrehajtás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A bevezető lendítésekben óvatosan lépkedtem fel a @32-es golyótól a @40-ig, minden golyóval 4x10 ismétlést végeztem. Az első pár sorozat még húzott a combokban rendesen, de aztán elmúlt.
A Görnerben az első létra során minden golyóval 2G-t toltam (köztük le is raktam a golyót), mert úgy éreztem kell egy kis plusz bemelegítés. A második létrában már 1G volt golyónként. Összesen most is három létra volt a terhelés, DE nem @36 volt a tetőpont, hanem @40. Ennyi kihívás kellett máról.
Húzódzkodással és lábemeléssel fejeztem be. Más gyakorlatot nem is végeztem, pláne nem lépcsőzést :-).

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: