péntek, november 30, 2018

Görner-lánc + Szauna

Ma beköltöztem a helyi edzőterembe. Egy @24-es golyó kivételével minden golyómat bevittem, így az ottani golyókkal együtt a @20-tól egészen a @36-ig mindenből kettő van, illetve a @40, @44, @48-as golyókból pedig egy. Szépen elrendeztem őket:


Tavasz óta a terem felét egy nagyon erős műanyag-gumi borítással lefedték, itt össze-vissza volt törve a linóleum alatt a betonpadló, teljesen hepehupás volt. Most már nagyon pöpec, jó ruganyos is.
A terembe belépve nyolcan edzettek, két osztrák lány és 6 magyar srác: a látogatottság nem változott :-)
Ma Görner-lánc következett:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 3x10x@40, 3x10x@44, 3x10x@48, összesen 90 lendítés szűk 9 perc alatt
  • Görner-létra: 1G@20 + 1G@24 + 1G@28 + 1G@32 + 1G@36 + 1G@40, 3 sorozatban, minden 8 percben kezdtem neki, összesen 18G
  • Húzódzkodás: 6x6, összesen 36 húzonc, háromféle fogással
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 3x10, lassú lendületmentes végrehajtás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi szaunamesteres felöntés (aromaterápiás), aztán tóban úszás, melegvizes ücsörgés
Ennyike.
A bevezető swingkupacban most 3x10 ismétlés volt háromféle golyóval, összesen 90 lendítés. Aztán Görner-lánc: hat lépcsőben (minden golyóval 1G) jutottam fel a @40-es golyóig. Egy ilyen lánc 6-7 perc volt, aztán kevés pihi után kezdtem újra alulról. Összesen három láncot végeztem. A befejezés 6x6 saját testsúlyos húzódzkodás volt, nagyon kicsi pihenőkkel és persze lábemelés.
Edzés után egy környi szauna, pont akkorra értem oda, amikor kezdődött egy szaunaprogram. Frankó volt, pláne a hideg vizes tóban úszás.
Ismét egy nagyon jó kis pörgős edzést toltam!

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: