szerda, december 14, 2022

Mini 36

Még mindig farkasordító hideg van, nagyon szokatlan ez így december közepén. Lőttem egy fotót a szauna tóról:


A kép bal oldalán van a kristályszauna, csak éppen előtte állt egy meztelen ember, így nem tartottam ildomosnak lefotózni :-). A tó 12 fokos, köszönhető ez egy kis melegvizes befolyónak, ami napközben óránként 3x10 percig működik. A képen középen található, a tó túlsó oldalán.

Edzésügyileg ma egy nagy összetett gyakorlatosort végeztem, ami alapvetően lihegtetős meló:

  • Lehúzás csigán + Snatch + Panel-Farmer (felvezetés):
    • 10x(összes kis lap) + (10-10)@20 + (2x20 lépcső fel-le)x(2x@20)
    • 10x(összes kis lap + 1 nagy lap) + (10-10)@24 + (2x20 lépcső fel-le)x(2x@24)
    • 10x(összes kis lap + 2 nagy lap) + (10-10)@28 + (2x20 lépcső fel-le)x(2x@28)
  • Húzódzkodás + Snatch + Panel-Farmer:
    • (5 + 5) + (10-10)@32 + (2x20 lépcső fel-le)x(2x@32), három sorozat
    • (5 + 5) + (10-10)@36 + (2x20 lépcső fel-le)x(@36 + @40), két sorozat
  • FG-s kézisúlyzó tartás: (20 mp)x(2x45kg), öt sorozat
  • Kézisúlyzó tartás: (60 mp)x(2x45kg)
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
Szakítottam az eddigi rendszerrel, a szakítás-húzódzkodás párost feltuningoltam Panel-Farmerrel, miközben a húzoncok mennyiségét is megnöveltem. Így már simán kitesz egy mini edzést. A kar pedig másik napra kerül át.
Három felvezető sorozat, majd öt munkasorozat. Ölég fogós lett, kapkodtam is sokszor a levegőt.
A fogáserőnál csak ácsorogtam a két kézisúlyzóval. Kénytelen vagyok egy kicsit ráedzeni a lépcsős FG-s mászkálásra a 37,5 kg-os pár esetén (nem merek feljebb lépni benne a 35kg-os párról). Attól tartok, hogy valahol menet közben kiesik a kezemből és lerombolja a lépcsőt.
Jó kis edzés volt, a szauna meg brutális, a tóban szinte lefagy az arcom és olyan, mintha ezer tűvel szurkálnának. Pedig csak 12 fokos.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: