péntek, december 17, 2010

Az első otthoni edzés

Ma került sor az első itthoni edzésre. Egyelőre még úgy éreztem magam, mint elefánt a porcelánboltban, de majd belejövök:
  1. Bemelegítés

  2. Duplagolyós erőkörök (@32-@32): 5 kör, körön belül nincs megállás, 2,5 perc pihikkel
      Clean&Press - 5
      See-Saw Press - 5-5
      Clean - 5
      Padlónyomás - 5
      Húzódzkodás - 5x(+@16)

    Volt bevezető kör (@12-@12)-vel, nagy ismétlésszámban, illetve élesben (@24-@24)-el

  3. MetCon Fogáserővel: 2 kör - 1 perc pihi (telefon) - 2 kör
      Farmer (30mp)x(Egyik kézben RT-n a @32, a másik kézben kötélen a @32)+(30mp)x(Csere), összesen 1 perc nehezített farmer
      Swing (30mp)x@32, ez g.c. volt a farmer után
      Guggolás (30mp)x@32, golyót két kézzel a test előtt tartva
      Hídtartás (30mp)

  4. SMR
A duplagolyós meló hozta a maga kis diszkrét báját. A folyamatosságot kissé megtörte, hogy a negyedik gyakorlatnak padlónyomást tettem be (azaz itt már letettem a golyókat) illetve a húzódzkodáshoz övet fel, golyó ráakaszt és húzódzkodás, de asszem ennyi belefért.

A farmer nagyon brutálisra sikeredett. Még az első két kör hagyján is, de a 3. és 4. során már bizony 25mp körül letettem az RT-s golyót, mert egyszerűen odalett minden erő abból a kézből. Még visszaemeltem egyet és annyi is volt. Pedig csak @32 volt rajta...
Egyébként a MetConnál 35mp-re volt állítva a GymBoss, hogy tuti meglegyen a 30mp-s munka.

Az első otthoni edzés tapasztalatai:

Előnyök:
  • Nincs táskapakolás, felöltözés, séta a teremig, átöltözés, dumcsi az ottaniakkal, majd edzés végén ismét ruhacsere, séta haza, ismét átöltözés, elpakolás. Ez kb. 50-60 perc felszabaduló időt jelent. Ma például kb. feleannyi idő alatt lettem kész, mint egy ilyen jellegű átlagos termi edzésen.
  • Nem kell kimenni a HIDEGbe és az edzés alatt sincs HIDEG. Így a bemelegítés is sokkal hamarabb megvan, mint ott.

    Hátrányok:
  • Nincs dumcsi az ottaniakkal :) Sebaj, majd beszélgetek magammal...
  • Nincs tükör, ez nagyon hiányzik. Most átmenetileg megoldottam, de már gondolkozom egy végleges megoldáson.
  • A golyókat nagyon óvatosan kell letenni - igaz, használok vastag gumilapokat - ami mondjuk egy időre történő snatch, swing esetén kissé nehéz lesz :)

    Rendeltem a karácsonyi 25-öt fizet, kap 5-öt akció keretében ezt-azt a TacTicalból, remélem jövő hétre megjön.

    Akció az INTERSPAR-ban - a kék kinézetre és tépés szempontjából is pont olyan, mint a piros, csak drágább:

  • Nincsenek megjegyzések: