kedd, december 07, 2010

Duplák

Végre rendes edzés a jéghideg teremben. Talán most még hidegebb volt, mint szokott, ugyanis reggel mentem és még nem volt senki, aki "telefűtse". Ismét kétgolyós melón volt a hangsúly:
  1. Bemelegítés

  2. Húzódzkodás piramis: 10, 5x(+@16), 3x(+@24), 3x2x(+@32), mivel tegnap is húzódzkodás volt, így inkább csak gyakorlás jelleg

  3. Duplagolyós erőkörök (@32-@32): 5 kör, körön belül nincs megállás, 2,5 perc pihikkel
      Clean&Press - 5
      See-Saw Press - 5-5
      Clean - 5
      Evezés - 5
      Fekvőtámasz a golyókon - 5
    Volt egy bevezető kör is (@24-@24)-el

  4. Farmer kézisúlyzókkal + Swing: 5x[(67,5kg-67,5kg)x(kb. 25mp) + 30mp pihi + 15x@48 + 30mp pihi]

  5. Lógás a húzódzkodón, SMR
A húzódzkodás alatt megint nagyon fogadkoztam, hogy hazaviszem a golyókat, mert annyira hideg volt. Már arra is rájöttem, hogy miért lettem én ilyen fázós és nyafogi: mind a munkahelyen, mind otthon (panel, nem lehet állítani) állandóan 24-26 fok van, azaz az évek alatt egyszerűen hozzászoktam a meleghez. Így lettem panelöcsi :(

Mivel a húzódzkodás rövid volt, így a duplagolyós melóban 1+5 kört nyomtam. Jól is ment, bár azért az utolsó gyakorlatnak csak sima fekvőtámaszt tettem be, mert a körön belüli négy gyakorlat után igencsak lekívánkoztak már a golyók a kezemből :)

A MetCon eredetileg snatch lett volna, de tekintettel a hideg levegőre, kevésbé lihegtetősre váltottam: azért ez se volt rossz: a nagy súlyú farmer a nagy golyós swinggel párban elég ütős kis kombót alkotott.

Holnap pihinap, csütörtöktől ismét melóhegyek, úgyhogy a következő edzésnapot még sűrű homály fedi. Valszeg lesz negint egy gyakorlás nap, ha már más nincs...

Nincsenek megjegyzések: