péntek, december 10, 2010

Erő és Snatch

Sikerült beiktatni egy edzést a melóhegyek közé. Ma főleg nagyobb súlyok domináltak a mennyiségi edzést jelentő duplagolyók helyett és 2x5 perc snatch:
  1. Bemelegítés

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

  3. Felhúzás és MP: 3x[5x200kg + (5-5)@40], előtte 4-5 sorozat, amíg el nem értem a munkasúlyt

  4. "Világ körül" + Padlónyomás: 3x[(1-1 kör)x(2x20kg) + (5-5)@48], itt csak egy sorozat volt kisebb súlyokkal "ráhangolásnak". Már rá voltam hangolva :)

  5. Snatch: 5x[percenként (10-10)@32, a perc többi része pihenő] - 3 perc szusszanás - 5x[percenként (10-10)@24, a perc többi része pihenő], összesen 100x@32 és 100x@24 snatch 13 perc alatt

  6. SMR
Vittem hőmérőt: a kisebbik teremben (ahol golyózni szoktam) 12C, a nagy teremben 15C volt. Ez utóbbiban a légkondik fűtésre voltak állítva. Végig itt edzettem és közben találtam egy sarkot, ami viszonylag szeparáltabb, mert egy nagy oszlop kissé leválasztja a terem többi részétől.
Itt is van egy fűtésre állított légkondi, ami a meleg levegőt éppen az oszlopnak fújja, azaz jobban érezni. Ráadásul a nagy üvegfelületeket délelőtt pont süti a nap is. Itt 18C volt, így aztán ide menekültem snatchelni.
A következő hetekben ezen a szent helyen fogok golyózni, a haspadok széttolásával frankó kis tisztást lehet kialakítani. Aki meg hasazni akar, az kér tőlem időpontot.

Egy héttel előre.

Írásban.

Illetékbélyeggel ellátva.

Befolyásos ismerősökkel.

Inkább kétajtós szekrény méretű ismerősökkel.

A 15-18C már elviselhető hőmérséklet, így maradnak a golyók a teremben. Vettem is egy bérletet.

Maga az edzés nagy súlyokon alapult, de inkább biztonsági köröket futottam. Talán a snatch-kupac volt keményebb, de annyi meg kell. Az első 10-10 @24-es snatch után ellenőriztem a golyó feliratát, mert annyira könnyűnek tűnt, hogy azt hittem a @16-t kezdtem el hajigálni a fejem fölé. Azért a következő sorozatokban már @24-ként viselkedett...

Este Bettitől kaptam egy ajándék masszázst, ellensúlyozandó a sok-sok heti melót. Köszi!

Nincsenek megjegyzések: